اقتصاد دانش بنیان راه نجات از اقتصاد نفتی کشور است

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار چهارمحال و بختیاری اقتصاد دانش بنیان را راه نجات از اقتصاد نفتی دانست و گفت: اقتصادی که به اندیشه و فکر متکی باشد نابودشدنی و تحریم شدنی نیست، چون ممکن است منابع زیرزمینی را تحریم و محدود اما نمی توان قدرت افکار و اندیشه ها را تحریم کرد.

اقتصاد دانش بنیان راه نجات از اقتصاد نفتی کشور است

به گزارش خبرنگاران، اقبال عباسی 28 آذرماه در آئین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان، با بیان اینکه همه احزاب و گروه ها برای رسیدن به قدرت تشکیل شده اند که با استفاده از قدرت اهداف حزبی خود را دنبال نمایند، اضافه کرد: شیوه های قدرتمند بودن در طول تاریخ مختلف بوده و در برهه ای از زمان جمعیت، در برهه ای دیگر پول و زر قدرت آفرین بودند اما اکنون علم و دانایی فاکتور اصلی قدرت محسوب می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به استعفای دسته جمعی برخی نمایندگان مجلس، هدف آنان از این کار را رفتن دوباره به مجلس دانست و گفت: آن ها به ظاهر از حق و حقوق مردم دفاع می نمایند، چون این چه خدمتی است که مردم دو استان را به جان هم می اندازد و باعث تنش های اجتماعی می گردد؟

عباسی با تأکید بر این که وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تدوین قانون و نظارت بر حسن اجرای قانون در کشور است، توضیح داد: برخی نمایندگان پیش از تصویب لایحه بودجه استعفا می دهند که چرا دولت به خواسته های آنان بها نداده است و در واقع می خواهند پول زور از دولت بگیرند.

وی با بیان این که اگر اندیشمندان و پژوهشگران امکانات لازم را داشته باشند می توانند رئیس و نماینده و وزیر برای کشور بسازند، در ادامه اظهار داشت: اکنون استکبار جهانی با تحقیق و پژوهش بلاهای گوناگون بر سر کشورها می آورد تا قدرتشان را به رخ جهان بکشند.

عباسی اظهار داشت: اقتصاد دانش بنیان نجات بخش اقتصاد است، چون از مسیر دانش می گذرد و با پژوهش و دانش می توان یک اقتصاد ریشه دار ایجاد کرد و آن را پرورش داد تا هیچ استبدادی نتواند آن را تحریم کند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8628

به "اقتصاد دانش بنیان راه نجات از اقتصاد نفتی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد دانش بنیان راه نجات از اقتصاد نفتی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید