3 سند شهرداری خرمشهر برای تامین قیر در رهن بانک نهاده شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فاخر ربیعی فر عصر امروز در حاشیه چهل و ششمین جلسه شورای شهر خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر فعلی خرمشهر وارث بدهی های سنگینی از سال های گذشته شده و باعث شده است امروز در تامین قیر برای آسفالت معابر با مشکل نقدینگی روبرو باشیم.

3 سند شهرداری خرمشهر برای تامین قیر در رهن بانک نهاده شد

وی به تصویب لایحه واگذاری سه سند از اسناد املاک متعلق به شهرداری خرمشهر برای برطرف مشکل آسفالت خرمشهر اشاره نمود و گفت: این تصمیم با توجه به شرایط مالی موجود و از روی ناچاری اتخاذ شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در این رابطه شرح داد: حساب شهرداری خرمشهر بسته است، و با توجه به نزدیکی سال نو و برای برطرف مسائل مردم در این روزها، شورای خرمشهر مجبورشد با قرار دادن سه سند از اسناد شهرداری به عنوان وثیقه بانکی برای تامین هزینه تهیه قیر موافقت کند.

ربیعی فر در ادامه از مسدود شدن حساب شهرداری خرمشهر به خاطر شکایت قضایی بدهکاران نیز اطلاع داد و اظهار کرد: این بدهی ها مربوط به تامین اجتماعی، مالیات و پیمانکاران طی سال های 92 تا 95 است که امروز به مطالبات سنگینی تبدیل شده و در اثر شکایت قضایی پیمانکاران طلبکار، به مسدود شدن حساب شهرداری خرمشهر منجر شده است.

وی مبلغ بدهی های شهرداری خرمشهر را بیش از 100 میلیارد تومان گفت و گفت: شهرداری خرمشهر بیش از 80 میلیارد تومان به تامین اجتماعی و حدود 22 میلیارد تومن به مالیات بدهکار است که همین امر باعث شده شهردار و شورای شهر به جای چاره اندیشی برای برطرف مسائل شهری، به مرکز تسویه حساب طلبکاران تبدیل گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر بر دیگر معضلات شهری خرمشهر و ناتوانی در برطرف آنها به دلیل مسائل مالی نیز تاکید نمود و اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائل شهری خرمشهر بحث سگ های ولگرد است که با توجه به منع قانونی اتلاف سگ های ولگرد، زنده گیری به عنوان تنها راه چاره ارائه شده است اما هیچ کدام از سه ارگان نفت و گاز اروندان، بندر و دریانوردی خرمشهر و منطقه آزاد اروند نسبت به تعهد خود برای تامین مالی اقدامی نکرده و این مشکل همچنان باقی مانده است.

ربیعی فر در بخش دیگری از سخنان خود هر ادعایی مبنی بر مشکل اعضای شورای پنجم با شهردار خرمشهر را رد کرد و گفت: مسئله ای میان اعضای شورای شهر و دارابی، شهردار خرمشهر وجود ندارد و بحث هایی که در صحن شورا انجام می گردد تنها بحث های کاری است.

وی اضافه کرد: هر گونه مطبی پاسخ داده شده به شهردار در جلسه شورای شهر، با توجه به اصرار اعضای شورا برای برطرف مشکل مطرح می گردد و فنی و طبیعی است.

به گزارش خبرنگاران در چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر خرمشهر 10 لایحه آنالیز که دو لایحه عودت داده شد و با بقیه لوایح موافقت شد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9358

به "3 سند شهرداری خرمشهر برای تامین قیر در رهن بانک نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 سند شهرداری خرمشهر برای تامین قیر در رهن بانک نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید