واگذاری سهام شرکت های بیمه ای و بانکی در قالب صندوق ETF

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت گفت: در هفته های آینده در مورد بورس خبرهای خوبی برای مردم خوبمان خواهیم داشت و این یکی از راه های حرکت مالی دولت است.

واگذاری سهام شرکت های بیمه ای و بانکی در قالب صندوق ETF

حسن روحانی گفت: در بورس در هفته های گذشته در مورد شرکت های مرتبط با تأمین اجتماعی شستا قدم های خوبی برداشته شد به طوری که واگذاری سهام آن با استقبال خوب مردم روبرو شد.

رئیس جمهور در ادامه اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها در روزها و هفته های آینده شاهد یک اقدام مهم از سوی وزارت اقتصاد خواهیم بود که واگذاری سهام در قالب صندوق ETF خواهد بود که شامل عرضه سهام شرکت های مهم بانکی و بیمه ای است.

حسن روحانی اضافه کرد: مردم می توانند تا سقف 2 میلیون تومان این سهام را خریداری نمایند که از تخفیف هم برخوردار می گردد.

وی گفت: البته بازهم در هفته های آینده در مورد بورس خبرهای خوبی برای مردم خوبمان خواهیم داشت و این یکی از راه های حرکت مالی دولت است.

رئیس جمهور توضیح داد: سال جاری که سال جهش فراوری نام گذاری شده، یکی از راه ها فعالیت صحیح بانک ها و یکی دیگر از راه های مهم، بازار سرمایه است .

روحانی اعلام نمود: درعین حال یکی از مسائل مهم بازار کار است و ما باید کاری کنیم که اشتغال جدید را شکل دهیم و آن را فعال کنیم.

او در ادامه، شیوع ویروس کرونا را آزمونی برای کارآمدی همه کشورها و نظام های دنیا دانست و با قدردانی از همراهی مردم و خدمات خالصانه کادر درمانی تأکید کرد: در روزهای سخت پیک بیماری کرونا، همه بخش ها پای کار بودند اما اقلیت کوچکی که خط را از بیرون می گیرند، روزی کاسب تحریم بودند و امروز کاسب کرونا شده اند.

روحانی اعلام نمود: بعضی فکر ننمایند اگر در مبارزه با کرونا پیروز شده ایم فقط دولت پیروز شده است البته به همین دلیل بعضی دستپاچه شده اند، باید توجه نمایند این پیروزیت در درجه اول از آن ملت است. اگر در مبارزه ویروس پیروز بودیم و عملکرد ما پیروزیت آمیز بود به معنای پیروزی ملت و کادر درمان ما است؛ کارمندان دولت نیز جدا از ملت نیستند همه دست به دست هم داده ایم این یک پیروزیت و پیروزی ملی است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85854

به "واگذاری سهام شرکت های بیمه ای و بانکی در قالب صندوق ETF" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری سهام شرکت های بیمه ای و بانکی در قالب صندوق ETF"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید