هر کالایی که لازم دارید، از فروشگاه واتساپ خریداری کنید!

به گزارش مجله سرگرمی، پیامرسان واتساپ به تازگی یک ویژگی نو را راه اندازی کرد تا امکان جستجوی فروشگاه درون برنامه خود را برای اولین بار فراهم کند.

هر کالایی که لازم دارید، از فروشگاه واتساپ خریداری کنید!

به گزارش خبرنگار ، به نقل از انگجت، آزمایش نو پیغامرسان واتساپ که درباره جستجوی فروشگاه درون برنامه ای است در سائوپائولو برزیل انجام می گردد و به کاربران واتساپ اجازه می دهد تا مغازه ها و خدمات را به وسیله لیست موجود در برنامه پیدا نمایند. این نوترین ویژگی است که فیسبوک برای تقویت تجارت الکترونیکی اش ارائه می نماید.

مت ایدما، نایب رئیس پیغام های تجاری فیسبوک، در مصاحبه ای گفت: ممکن است این ویژگی اولین روشی باشد که افراد می توانند فرآیند تجارت را در واتساپ شروع نمایند. در ماه ژوئن هم زاکربرگ گفت که قابلیت فروشگاه های فیسبوک در چندین کشور به واتساپ توسعه می یابد. در سال های اخیر، واتساپ ابزار های خرید مانند کاتالوگ محصولات و سبد های خرید را هم راه اندازی نموده است.

ارائه قابلیت تبدیل عکس به استیکر در واتساپ

طبق گزارش نوی از WABetaInfo، پیغامرسان واتساپ در حال آزمایش ویژگی دیگری است که به کاربارن امکان می دهد تصاویر را مستقیماً به استیکر تبدیل نمایند.

این ویژگی در نسخه بتای WhatsApp Desktop نسخه 2.2137.3 مشاهده شده است و به زودی در اختیار همه کاربران قرار می گیرد. با این حال، ویژگی دقیقاً آنطور که به نظر می رسد نیست. در واقع هنگامی که کاربران تصویری را به وسیله واتساپ دسکتاپ به یک تبادل نظر ارسال می نمایند، نماد استیکر را در نوار اسم مشاهده می نمایند. اگر آن را انتخاب نموده و تصویر را ارسال نمایند، به اسم استیکر ارسال می گردد و نه به اسم تصویر. این ویژگی فعلا در اندروید و iOS در دسترس نیست.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158608

به "هر کالایی که لازم دارید، از فروشگاه واتساپ خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر کالایی که لازم دارید، از فروشگاه واتساپ خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید