استاندار خاطرنشان کرد:فرصت اداره مالیاتی قزوین به واحدهای تولیدی برای حیاتی دوباره

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین تأکید کرد: اداره مالیاتی استان با فرصت دادن به واحدهای تولیدی و بخشیدن جریمه ها، حیاتی دوباره به آنها بخشیده و از لطمه به اقتصاد کشور و اشتغال جوانان جلوگیری نموده است.

استاندار خاطرنشان کرد:فرصت اداره مالیاتی قزوین به واحدهای تولیدی برای حیاتی دوباره

به گزارش خبرنگاران ، فریدون همتی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور اقتصادیاتی کشور برگزار گردید، اظهار کرد: قزوین به لحاظ اقتصادی یکی از استان های مطرح کشور بوده و در حوزه صنعت نیز چهارمین استان کشور محسوب می گردد.

وی ادامه داد: این استان به لحاظ کشاورزی نیز دارای سابقه طولانی بوده و با سهم فراوری 4.5 درصد از محصولات باغی و کشاورزی کشور، در حوزه گردشگری و خدمات نیز از ظرفیت های قابل توجهی برخوردار است.

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به ویژگی های یاد شده، استان قزوین با حوزه اقتصادیاتی پیوند و ارتباط تنگاتنگی داشته که باید با همکاری و همفکری در مورد حل مسائل فعالان عرصه های مختلف در این بخش اقدام کرد.

وی با تقدیر و تشکر از حوزه اقتصادیاتی استان قزوین، اظهار داشت: اداره اقتصادیاتی استان با فرصت دادن به واحدهای فراوریی و بخشیدن جریمه ها، حیاتی دوباره به آن ها بخشیده و از لطمه به اقتصاد کشور و اشتغال جوانان جلوگیری نموده است.

همتی، تعطیلی واحدهای فراوریی را برابر با افزایش میزان بیکاری و رکود در جامعه دانست و ادامه داد: همه سازمان ها و نهادها در کشور مانند حلقه هایی به هم پیوسته عمل می نمایند که آسیب به یک حلقه موجب نقصان در کار سایر حلقه ها شده و در جریان امور نیز اخلال ایجاد می نماید.

استاندار قزوین گفت: قزوین به دلیل داشتن ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و گردشگری با حوزه اقتصادیاتی پیوند و ارتباط تنگاتنگی دارد.

وی با اشاره به مسائل فراوان واحدهای فراوریی منطقه، افزود: این واحدها تنها به عشق وطن و یاری به اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریم ها خود را حفظ نموده و بی شک دولت نیز بدون وجود واحدهای فراوریی و بخش خصوصی از عهده برطرف بیکاری و فقر در جامعه برنخواهد آمد.

همتی با بیان اینکه اگر اقتصادیات پرداخت نگردد چرخ حرکت کشور نیز متوقف خواهد شد، افزود: بدون شک اقتصادیات نقش بسیار پررنگی در تامین منابع اقتصادی در بخش های مختلف نظامی و انتظامی، بهداشت و آموزش جامعه برعهده دارد که امیدواریم با نهادینه سازی پرداخت آن در جهت توسعه استان و کشور گام های لازم برداشته گردد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه این نشست، نمایندگانی از واحدها و انجمن های فعال در حوزه های اقتصادی، صنعتی و ساختمان استان قزوین مسائل و چالش های پیش روی خود را با معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور اقتصادیاتی کشور مطرح کردند.

انتهای پیغام

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70907

به "استاندار خاطرنشان کرد:فرصت اداره مالیاتی قزوین به واحدهای تولیدی برای حیاتی دوباره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار خاطرنشان کرد:فرصت اداره مالیاتی قزوین به واحدهای تولیدی برای حیاتی دوباره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید