آموزش اصول طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

به گزارش مجله سرگرمی، نخستین اصول طراحی کاتالوگ تبلیغاتی: شناسایی مخاطبان مورد هدف تبلیغ می باشد. چرا که چشم انداز عمیقی می طلبد که با درک و آگاهی از سلایق و خواست های آن قشر، بتوانیم محتوا و تصاویر مناسبی را در کاتالوگ خود به نمایش بگذاریم. در نظر دریافت این نکته که قشر مشتریان شما شامل افراد جوان یا میانسال یا هر دو باشد، مسلما در طراحی کاتالوگ شما و اینکه چه متنی قرار دهید و طراحی گرافیک آن به چه شکل باشد و تصاویر و عکس ها چگونه انتخاب گردد، موثر است.

آموزش اصول طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

مسلما برای قشر جوان باید طراحی مدرن و جوان پسند باشد و تنوع زیادی را در برگیرد. برای قشر میانسال سبک کلاسیک بسیار موثر تر است. چنانچه هر دو این گروه را شامل گردد می بایست به گونه ای طراحی کاتالوگ و مطالب و تصاویر خود را انتخاب نماییم که فراگیر هر دو گروه باشد.

دومین اصول طراحی: داشتن عکس هایی فوق العاده در نمای بزرگ از کالا یا محصول می باشد. تاثیری که یک عکس با کیفیت و شکیل در نمای بزرگ بر روی مخاطب می گذارد، شاید با هزاران جمله قوی برابری کند و یا حتی هزاران جمله هم نتواند آن تاثیر را داشته باشد. اگر برای کاتالوگ خود می خواهید از تصاویر آماده موجود در اینترنت بهره ببرید، می بایست ذکر کنم کیفیت هرچند بالایی که شما از عکس موجود تماشا می کنید، با کیفیت خروجی در چاپ برابر نخواهد بود. تنها حالتی که کیفیت خروجی چاپ با کیفیت عکس مورد نظر برابر می گردد، دریافت عکاسی صنعتی از کالا یا محصول می باشد که در این صورت نه تنها عکس با کیفیتی هنگام چاپ خواهید داشت، بلکه عکس منحصر به فرد و بی همتای شما زبانزد خواهد شد که تکراری برایش وجود ندارد.

سومین اصول طراحی: مربوط به بخش طراحی و گرافیک و ایده پردازی آن است که چطور با بازی با رنگ ها و هارمونی و حتی تضاد در آن، ترکیبی بی نظیر و چشم نواز را خلق کند که به محض تماشا شدن، نگاه مشتری را بر روی خود نگه دارد. طراحی جلد اولین قسمتی است که از کاتالوگ شما به چشم می خورد، از این رو دقت ویژه ای برای طراحی جلد می بایست در نظر گرفت. پتانسیل خلاقیت و ایده پردازی یکی از ارکان مهمی است که طراح می بایست به طور ذاتی داشته باشد. شرکت تبلیغاتی طرح گندم با تیمی خلاق و مبتکر با ایده هایی نوین، افتخار طراحی کاتالوگ تبلیغاتی بسیاری از سازمان ها و شرکت های این سرزمین را در پرونده کاری خود دارد.

چهارمین اصول طراحی: طراحی یکپارچگی و نظم میان صفحه آرایی موجود در هر برگه کاتالوگ می باشد. اینکه نوشته ها و عناوین و تصاویر و طرح ها و رنگ ها از طرح صفحه جلد گرفته تا یکایک صفحات دیگر می بایست علاوه بر نظم و هماهنگی، هارمونی رعایت گردد و ذهن مخاطب را سوئیچ نکند و به گونه ای طراحی گردد که تمایل مخاطب به خواندن ادامه مطلب را جلب کند.

پنجمین اصول طراحی: نوشتن متنی جذاب و واقعی از کالا یا خدمتتان می باشد که می بایست مختصر مفید و حقیقی باشد. چرا که تنها با صداقت در بیان می توانید حس خوبی در مشتری مورد نظر ایجاد کنید که تبدیل به مشتری وفادار شما گردد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47086

به "آموزش اصول طراحی کاتالوگ تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش اصول طراحی کاتالوگ تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید