یوسف حسینوند به مرحله رده بندی راه یافت، حذف فروزنده و دادخواه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران از اسلواکی، در ادامه پیکارهای پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا که در شهر ترناوا کشور اسلواکی در جریان است، فرنگی کاران گروه بازنده ها به مصاف هم رفتند تا در صورت پیروزی به دیدار رده بندی برسند.

یوسف حسینوند به مرحله رده بندی راه یافت، حذف فروزنده و دادخواه

در همین راستا در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه در دیدار شانس مجدد به مصاف آرتور سارگسیان از روسیه رفت و با شکست 9 بر صفر از دور رقابتها حذف شد. وی روز گذشته در دور اول مقابل ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 5 بر یک مغلوب گردید و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت.

در وزن 67 کیلوگرم یوسف حسینوند در این گروه به مصاف بکینوف از قزاقستان رفت و با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی در گروه شانس مجدد برابر هان از کره جنوبی نهاده شد و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به رده بندی رفت. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف السید از مصر خواهد رفت. حسینوند روز گذشته در دور نخست مقابل محمود بخشیلوف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب گردید و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت.

در وزن 82 کیلوگرم هم حسین فروزنده امروز در گروه بازنده ها به مصاف استفان تاکاس از مجارستان 3 بر 2 باخت و از گردونه رقابتها حذف شد. وی روز گذشته در مبارزه نخست با نتیجه 8 بر 3 کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. در دور دوم سانجیت از هند را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و در دور سوم مقابل الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گردید و به گروه بازنده ها رفت.

پیکارهای رده بندی و فینال پنج وزن دوم امشب برگزار می گردد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3475

به "یوسف حسینوند به مرحله رده بندی راه یافت، حذف فروزنده و دادخواه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف حسینوند به مرحله رده بندی راه یافت، حذف فروزنده و دادخواه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید