هتل 13 کوینز راچادا بانکوک

به گزارش مجله سرگرمی، اولین هتل 5 میلیون دلاری Hotels Resorts و 16 رستوران که از سال 1976 باز شد ، 13 هتل Coins Tower Ratchada شما را به قلب بخش تفریحی می رساند . خرید ، زندگی شبانه ، ماساژ تایلندی ، Muay Thai ، و درست در مورد هر چیز دیگری که ممکن است بخواهید در تعطیلات در بانکوک ممکن است در نزدیکی این مکان امن یافت شود .

هتل 13 کوینز راچادا بانکوک

که وسط جاده Ratchadaphisek واقع شده . هتل برج Coins 18 ، 13 Coins ، پیاده از سیستم مترو فاصله دارد . چند استاپ در سمت شمال شما را به بازار Weekend Chatuchuk می برد و چند استاپ در جنوب شما را به جاده Sukhumvit معروف Bangkoks می برد . هتل Tower 13 Coins Ratchada با یک رستوران 24 ساعته با موسیقی زنده 7 شب در هفته کامل است .
خدمات Laundry و سالون مو با ماساژ نیز در محل هستند . تا 100 اتاق در این هتل 8 طبقه یک انتخاب بین دو یا suites استاندارد به شما می دهد . همه اتاق ها به سبک کلاسیک آراسته شده با تهویه مطبوع ، تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، وان حمام ، حمام وان حمام با آب گرم و آب سرد .
که وسط جاده Ratchadaphisek واقع شده . هتل برج Coins 18 ، 13 Coins ، پیاده از سیستم مترو فاصله دارد . این شهر یکی از بخش های اصلی سرگرمی در شهر بانگوک است . یک قدم کوتاه به جاده اصلی .

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 744

به "هتل 13 کوینز راچادا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 13 کوینز راچادا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید