رشد اشتغال در تاسیسات گردشگری اردبیل

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رشد اشتغال تاسیسات گردشگری در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اطلاع داد.

رشد اشتغال در تاسیسات گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز سه شنبه 1 آبان توضیح داد: در نیمه نخست سال جاری به واسطه پروژه های سرمایه گذاری و احداث تاسیسات گردشگری 258 نفر مشغول به کار شدند.

او اضافه نمود: این در حالی است که تعداد کل اشتغال تاسیسات گردشگری در سال گذشته 300 نفر برآورد شده و در مقایسه، سال جاری با رشد اشتغال زایی روبرو هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: اغلب تاسیسات اشتغال زا، هتل و مجتمع های آبدرمانی است بطوریکه بیشترین میزان اشتغال با حدود 100 نفر در سرعین و در رتبه دوم با 80 نفر در مشکین شهر است.

فلاحی با اذعان به اینکه مابقی فرصت های شغلی در سایر شهرستان ها ایجاد شده است، ادامه داد: رشد اشتغال زایی پروژه های گردشگری به دلیل نظارت بر فرایند اجرای پروژه ها و تسهیل روند سرمایه گذاری حاصل شده است.

او اضافه نمود: یکی از مهمترین سیاست های اداره کل جذب سرمایه داخلی و خارجی برای تقویت تاسیسات گردشگری است و علاوه بر تسهیلات و صدور موافقت اصولی اولیه در یک هفته، زیرساخت های لازم نیز تامین می گردد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5086

به "رشد اشتغال در تاسیسات گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد اشتغال در تاسیسات گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید