گوگل وب سایت Families را راه اندازی نموده و برنامه Family Link را به روز می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت گوگل وب سایت جدیدی را برای یاری به خانواده ها برای جستجویی امن در اینترنت راه اندازی کرد.

گوگل وب سایت Families را راه اندازی نموده و برنامه Family Link را به روز می نماید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت گوگل به وسیله یک منبع مهم دیگر، برقراری ارتباط با آخرین پیشرفت های فنی را برای خانواده ها آسان می نماید؛ Google Families، وب سایت جدیدی که شامل تمام محتوای مورد احتیاج خانواده ها برای آغاز سفر خود در دنیای فناوری بوده و پر از منابع آموزشی است.

دسترسی به محتواهای جالب در وب سایت Families

خانواده ها به وسیله وب سایت جدید قادر به دسترسی به محتوا های مختلف در اینترنت خواهند داشت که شامل راهنما های دقیق، جدیدترین برنامه ها، خدمات و همچنین اطلاعات مفیدی درباره کنترل والدین در سراسر وب است. بازدیدنمایندگان همچنین نکاتی در خصوص نحوه مدیریت حریم خصوصی آنلاین و آموزش هایی برای سلامت دیجیتال، فعالیت های آنلاین سرگرم نماینده برای خانواده ها، ابزار کلاس و اطلاعات مفید برای استفاده از کنترل والدین در هنگام آنلاین بودن را دریافت خواهند کرد.

هم زمان با راه اندازی این وب سایت جدید، گوگل چندین مورد به روزرسانی در برنامه Family Link را نیز نشان داد که به والدین اجازه می دهد محدودیت های زمانی برنامه های تأیید شده را حذف نمایند و یک سری مطالب جدید با Headspace راه اندازی کردند. برای مبتدیان، اکنون برنامه Family Link در Android از کاتالوگ هزاران برنامه Google Play برای بچه ها زیر 13 سال در ایالات متحده که توسط معلمان تأیید شده اند، پیشنهاد هایی دارد. این پیشنهادات به وسیله کارت برنامه توصیه شده توسط معلم در داخل سیستم عامل Android در دسترس است.

کنترل والدین توسط فرزندان

علاوه بر این، والدین با استفاده از برنامه Family Link برای Android می توانند عمر باتری دستگاه فرزندشان را ببینند. همچنین، اکنون می توان کنترل های والدین را مستقیماً به وسیله دستگاه کودک و نه به وسیله والدین، مدیریت کرد.

خاتمه، شرکت گوگل توانایی مشاهده جزئیات اضافی را به گزارش فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهانه اضافه نموده که والدین می توانند از نحوه گذراندن وقت خود و بچه هاشان در برنامه ها آگاه گردنند. تمام تغییرات اعلام شده امروز طی هفته های آینده در اختیار کاربران Family Link قرار می گیرد، بنابراین اگر کاربری بلافاصله آن ها را مشاهده نمی نماید، باید کمی شکیبا باشد.

لازم به ذکر است، گوگل برای ایجاد این وب سایت و هر یک از منابع و راهنما های مفید آن با سازمان هایی مانند Common Sense Media، Headspace، موسسه ایمنی آنلاین خانواده، ConnectSafely، PBS KIDS و Sesame Workshop همکاری کرد.

pariha.ir: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

مجله 90 جعبه: مجله 90 جعبه، مجله تفریحی و آموزشی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137139

به "گوگل وب سایت Families را راه اندازی نموده و برنامه Family Link را به روز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل وب سایت Families را راه اندازی نموده و برنامه Family Link را به روز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید