گنج زاده سومین نماینده ایران در مبارزات پایانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که در سانتیاگو جریان دارد و در مبارزات وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی ایران دو نماینده داشت که هر دو با برتری مقابل رقبای خود به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

گنج زاده سومین نماینده ایران در مبارزات پایانی

سجاد گنج زاده دور اول استراحت داشت و سپس 9 بر صفر الکساندر بنجامین از کانادا از پیش رو برداشت و سپس 3 بر یک از سد برایان ایر از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. از قسمت دیگر جدول هم صالح اباذری بعد از یک دور استراحت، 7 بر صفر آدام راموس از برزیل را شکست داد و در ادامه آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه را 3 بر صفر از پیش رو برداشت.

مبارزه دو ایرانی در در نیمه نهایی در نهایت به رجحان یک بر صفر گنج زاده به خاتمه رسید تا سجاد به دیدار خاتمهی راه یافته و صالح اباذری به دیدار رده بندی رفته و برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

در پیکارهای روز نخست تیم کشورمان 5 نماینده داشت که رزیتا علیپور، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده راهی دیدار نهایی شده و سارا بهمنیار به همراه صالح اباذری هم برای کسب مدال برنز در در دیدار رده مبارزه خواهند کرد. طراوت خاکسار نیز در گروه شانس مجدد به ترکیه باخت و از گردونه مسابقات خارج شد.

این مسابقات با حضور 466 کاراته کا از 65 کشور به میزبانی شیلی در جریان است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66661

به "گنج زاده سومین نماینده ایران در مبارزات پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده سومین نماینده ایران در مبارزات پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید