چگونه اکانت واتساپ را به اینستاگرام خود متصل کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، اگر یک حساب کاربری اینستاگرامی کسب وکاری دارید یا خودتان یک بیزینس من هستید؛ قطعا دوست دارید مشتریان و بازدیدکننده های شما بتوانند سریع تر و راحت تر با شما در ارتباط باشند.

چگونه اکانت واتساپ را به اینستاگرام خود متصل کنیم

در اینستاگرام، معمولا مشتریان به وسیله دایرکت با شما در تماس و تعامل هستند ولی همه ما با مسائل و محدودیت های دایرکت آشنایی داریم و اصلا یک پیغام رسان تبادل پیغام و لینک و محتوای مناسبی نیست.

در به روزرسانی اخیر اینستاگرام، این قابلیت فراهم شده است که بتوانید یک حساب کاربری واتساپ را به اینستاگرام خود متصل کنید تا مشتریان و بازدیدنمایندگان پیج شما به راحتی و با زدن یک ضربه روی آیکون واتساپ بتوانند به شما پیغام بدهند یا درخواست لینک و محتوا و فایل داشته باشند.

فیسبوک در سال های اخیر، کوشش زیادی نموده است تا برای کاربران مسنجر، اینستاگرام و واتساپ یک تجربه کاربری ساده و یکپارچه ایجاد کند و بتوانند در هر برنامه، به پلتفرم دیگری پیغام بدهند و ارتباط برقرار نمایند.

چگونه واتساپ را به اینستاگرام وصل کنیم؟

شما می توانید به طور ساده وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و روی بخش Edit profile بزنید. اگر اپلیکیشن واتساپ شما به روز باشد؛ ضمن اینکه بخش هایی برای وارد کردن اطلاعات حساب کابری مانند ایمیل، شماره تلفن و آدرس می بینید؛ یک بخش جدیدی به نام WhatsApp نیز مشاهده می گردد.

روی WhatsApp ضربه بزنید و بعد شماره تلفن موبایل حساب کاربری واتساپ خود را وارد کنید. اگر شماره حساب کاربری اینستاگرام شما با حساب کاربری واتساپ یکی باشد؛ خود اینستاگرام انتخاب این شماره تلفن را به شما پیشنهاد می دهد و می توانید به سادگی با انتخاب آن، منتظر دریافت کد تایید باشید.

در این مرحله، باید یک کد احرازهویت برای شما ارسال گردد که در اینستاگرام وارد می کنید. اما همین جا به یک خطا روبرو می شوید و آن اینکه فقط نسخه واتساپ بیزینس می تواند به اینستاگرام متصل گردد.

واتساپ بیزینس یک اپلیکیشن مشابه واتساپ ولی با کاربردها و قابلیت های اضافه برای کسب وکارها است. مثلا، در واتساپ بیزینس می توانید پیغام خوش آمدگویی به کاربر تنظیم کنید؛ کاتالوگ محصول بسازید؛ سوالات پرتکرار را سریع تر پاسخ و ریپلای کنید و البته یکی از مزایای بزرگ اش، همین اتصال به اینستاگرام و فیسبوک است.

واتساپ بیزینس را از اینجا برای گوشی های اندروید یا آیفون دریافت و نصب کنید. پس از ساخت اکانت، حالا دوباره وارد اینستاگرام شده و شماره موبایل خود را انتخاب کنید.

مشاهده خواهید کرد که یک آیکون واتساپ به پروفایل اینستاگرام شما افزوده می گردد. از حالا، مشتریان و بازدیدنماینده های شما می توانند با زدن روی این آیکون، به سادگی با شما در ارتباط باشند.

در واتساپ بیزینس هم می توانید با رفتن به منوی سه نقطه واتساپ و انتخاب Business Tools و بعد بخش Facebook & Instageram، حساب اینستاگرامی خود را به واتساپ وصل کنید.

اتصال واتساپ به اینستاگرام برای کسب وکارها و افرادی که منتظر بازدید مشتری از اکانت های خود هستند و دنبال راهی بهتر برای برقراری ارتباط می گردند؛ بسیار مفید و کاربردی است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 162424

به "چگونه اکانت واتساپ را به اینستاگرام خود متصل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه اکانت واتساپ را به اینستاگرام خود متصل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید