پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا با درخشش بنزما و کروس، توقف منچستریونایتد برابر وست برومویچ

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- تقابل رئال مادرید و والنسیا با پیروزی سفیدپوشان به انتها رسید.

پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا با درخشش بنزما و کروس، توقف منچستریونایتد برابر وست برومویچ

به گزارش خبرنگاران، تیم های رئال مادرید و والنسیا در چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا به مصاف هم رفتند که در انتها، کهکشانی ها با دو گل پیروز شدند. نکته مثبت این ملاقات، عملکرد فوق العاده سفیدپوشان بود که اجازه خلق موقعیت به حریف ندادند؛ از سوی دیگر مصدومیت مجدد دنی کارواخال، خبر بدی برای این باشگاه است.

رئال مادرید کار را بهتر شروع کرد و می تواند در همان دقایق ابتدایی به وسیله هافبک برزیلی خود یعنی کاسمیرو به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن به وسیله دروازه بان والنسیا به کرنر فرستاده شد. عملکرد خوب رئال مادرید در دقیقه 12 به گل اول این تیم منجر شد؛ جایی که کریم بنزما با یک شوت تکنیکی از پشت محوطه جریمه دروازه والنسیا را باز کرد تا نتیجه 1-0گردد.

در ادامه هم رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 42 به گل دوم دست یافت. پاس لوکاس واسکز که به جای دنی کارواخال مصدوم به بازی آمده بود جلوی پای تونی کروس نهاده شد و این بازیکن هم با یک ضربه مطمئن دروازه والنسیا را برای دومین بار باز کرد تا رئال مادرید با پیروزی 2-0 راهی رختکن گردد.

والنسیا نیمه دوم را کمی بهتر شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه مکسی گومز با واکنش خوب تیبو کورتوا همراه بود. چند دقیقه بعد رئال مادرید توانست روی پاس وینیسیوس و به وسیله فرلاند مندی به گل سوم دست پیدا کند اما تعیین شد که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین مردود اعلام شد. در ادامه هم رئال مادرید کار را کنترل کرد و بازی با همان دو گل به سود این تیم سرانجام یافت تا تیم زین الدین زیدان به سه امتیاز ارزشمند دیگر دست پیدا کند.

توضیح گل ها:

رئال مادرید 1-0 والنسیا؛ کریم بنزما (12): پس از پاس کاری های سریع، تونی کروس در گوشه محوطه، کریم بنزما را صاحب توپ کرد. مهاجم فرانسوی با تو سر توپ، کوریا را جا گذاشت و شوتی زمینی از پشت محوطه زد که دروازه دومنک باز شد.

رئال مادرید 2-0 والنسیا؛ تونی کروس (42): بعد از حرکات ترکیبی، لوکاس وازکز داخل محوطه صاحب توپ شد و او هم با پاس کاتبک، تونی کروس را در موقعیت شوت زنی قرار داد و هافبک آلمانی هم از این فرصت استفاده کرد تا دروازه والنسیا برای دومین بار باز گردد.

- تیم های منچستریونایتد و وست برومویچ در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه تساوی 1-1 به انتها رسید. برخلاف انتظار و در همان لحظات ابتدایی بازی بود که وست بروم توانست دروازه منچستریونایتد را باز کند. امبایه دیانیه با یک ضربه سر بسیار خوب دروازه یونایتد را باز کرد تا در همان شروع نتیجه 1-0 گردد.

در ادامه منچستریونایتد توپ و میدان را در اختیار گرفت و دقیقه 23 ارسال مارکوس راشفورد می توانست با اشتباه مدافع وست بروم به گل تساوی شیاطین سرخ منجر گردد اما توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد. در دقیقه 27 وست بروم می توانست با یک ضربه سر دیگر به گل دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و واکنش داوید دخیا باعث شد که دروازه منچستریونایتد نجات پیدا کند.

در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد برونو فرناندز پیروز شد دروازه وست بروم را باز کند. ستاره پرتغالی روی ارسال لوک شاو و با یک ضربه فوق العاده دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام گردد. در دقیقه 62 مدافع وست بروم درون محوطه جریمه روی هری مگوایر مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از مراجعه به VAR این پنالتی پس گرفته شد.

در دقیقه 70 منچستر یونایتد می توانست در دو مرحله به وسیله میسون گرینوود و اسکات مک تومینای به گل دوم دست پیدا کند اما بازیکنان وست بروم و دروازه بان این تیم هر طور که شده توپ را برگرداندند. در دقیقه 78 اشتباه عجیب هری مگوایر می توانست به قیمت گل دوم وست بروم منجر گردد اما داوید دخیا در مصافی تک به تک استثنایی عمل کرد و دروازه منچستریونایتد را نجات داد. در دقیقه 88 ضد حمله وست بروم می توانست به گل دوم این تیم و امبایه دیانیه منجر گردد اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه به بیرون رفت تا منچستریونایتد با یک شانس عظیم روبرو شده باشد.

در لحظات انتهای بازی ضربه سر هری مگوایر به تیر دروازه برخورد کرد. با این حال در ادامه اتفاق خاص دیگری رخ نداد تا یونایتد دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده باشد. بعلاوه یک نتیجه مناسب دیگر برای منچسترسیتی صدرنشین رقم خورد تا آن ها بیش از پیش به کسب اسم قهرمانی امیدوار شوند.

توضیح گل ها:

وست برومویچ 1-0 منچستریونایتد؛ ام بایه دیانیه (2): گالاگر در سمت راست زمین صاحب توپ شد و توپ را به محوطه جریمه شیاطین سرخ ارسال کرد. ویکتور لیندلوف در نبرد هوایی با دیانیه مغلوب شد و او پیروز شد تا گل نخست وست برومویچ را به ثمر برساند.

وست برومویچ 1-1 منچستریونایتد؛ برونو فرناندز (44): لوک شاو از سمت چپ زمین توپ را به محوطه جریمه وست برومویچ ارسال کرد و برونو فرناندز با یک والی دیدنی این توپ را تبدیل به گل کرد تا تنها گل شیاطین سرخ را در این مسابقه به ثمر برساند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155831

به "پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا با درخشش بنزما و کروس، توقف منچستریونایتد برابر وست برومویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا با درخشش بنزما و کروس، توقف منچستریونایتد برابر وست برومویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید