مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین اطلاعات در خصوص اندروید Q تا ویژگی های جدید دستیارهای صوتی اندروید و آمازون

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین اطلاعات در خصوص اندروید Q تا ویژگی های جدید دستیارهای صوتی اندروید و آمازون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پروژه گوشی تاشو سامسونگ یکی از جنجالی ترین پروژه های این شرکت بود و به نظر می رسد دوران این پروژه نیز تا اطلاع ثانوی به انتها رسیده است . این درحالی است که بسیاری از شرکت های رقیب سامسونگ هم اکنون در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی های تاشو خود به بازار هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل نسل بعدی دستیار خود را معرفی کرد و با این معرفی خیال کاربران را کاملا راحت کرد که از رانندگی تا فعالیت های روزمره را به تنهایی انجام نخواهند داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار صوتی آمازون برنامه ای جدید برای کاربران دارد که به وسیله آن کاربران می توانند به محض بیدار شدن از خواب امکاناتی اختصاصی را دریافت نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چند روز پیش مدیرعامل اپل؛ تیم کوک در اظهاراتی تامل برانگیز اعلام نمود وضعیت حریم خصوصی به شدت در خطر است اما شرکت اپل تمام کوشش خود را خواهد نمود تا حریم خصوصی را تضمین کند. اکنون ساندار پیچای مدیرعامل گوگل این سخنان را زیر سوال برده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه جدید اندروید Q هم اکنون برای تعدادی از گوشی های هوشمند در دسترس است. اما شاید بعضی از کاربران علی رغم در اختیار داشتن گوشی هوشمند مناسب از این امکان بی اطلاع باشند. بنابراین در ادامه به معرفی گوشی هایی می پردازیم که واجد دریافت اندروید Q خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد زمان آن رسیده که شاهد تردد خودروهای خودران به عنوان تاکسی در سطح شهر باشیم. درواقع این روزها خودروهای خودران وایمو به عنوان تاکسی بدون راننده وارد برنامه لیفتشده اند و بنابراین افرادی که تاکسی می گیرند می توانند منتظر خودروهای خودران باشند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: انتخاب
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22849

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین اطلاعات در خصوص اندروید Q تا ویژگی های جدید دستیارهای صوتی اندروید و آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین اطلاعات در خصوص اندروید Q تا ویژگی های جدید دستیارهای صوتی اندروید و آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید