معرفی بازی نوروزی: The Wonderful 101

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از تعداد زیادی نقش آفرینی عظیم و طولانی، سراغ یک بازی اکشن محض می رویم؛ یک بازی که تمام کردنش قرار نیست زمان زیادی از شما بگیرد، اما مهارت پیدا کردن در آن ده ها ساعت زمان می طلبد. رسم چند ساله مان در معرفی یک ساخته پلاتینیوم گیمز در ایام تعطیلات نوروزی را بر هم نمی زنیم و بازی 101 شگفت انگیز (The Wonderful 101) را مقابل تان می گذاریم که از بهترین اکشن های تاریخ ویدیوگیم است.

معرفی بازی نوروزی: The Wonderful 101

به این دلیل می توانیم 101 شگفت انگیز را معرفی کنیم که بازی در قالب یک نسخه بازسازی شده روی تمام پلتفرم ها منتشر شده است؛ وگرنه با یک بازی نسبتا قدیمی طرف هستیم. به عنوان یکی از ساخته های قدیمی هیدکی کامیا، خالق سری بازی های دویل می کرای و بایونتا، احتمالا می توانید حدس بزنید با چه سبکی طرف هستیم. 101 شگفت انگیز یک بازی اکشن محض است که بر پایه اجرای فنون مختلف و چندضرب (کمبو) کار می نماید. مثل تمام بازی های پلاتینیوم گیمز می توانید انتظار گیم پلی تند و سریع، غولاخرهای بسیار عظیم و مراحلی سخت را داشته باشید.

  • بازسازی The Wonderful 101 به کنسول ها و کامپیوتر می آید

در واقع، سختی یادگیری بازی یکی از مسائل عظیمی است که گریبان گیر آن شده. ایده اصلی 101 شگفت انگیز به این شکل است: تعداد بسیار زیادی قهرمان در اختیار شماست. این قهرمان ها می توانند کنار یکدیگر قرار گیرند و به شکل های مختلف در بیایند؛ طوری که قهرمان ها با یکدیگر حرکاتی عظیم و متفاوت را اجرا می نمایند. در 101 شگفت انگیز هم مثل دیگر بازی های اکشن پلاتینیوم گیمز، باید کمبوهای مختلف را یاد بگیرید و حین مبارزات از آن ها بهره ببرید. گیم پلی بازی از دیگر ساخته های پلاتینیوم گیمز چند سطحی عمیق تر و پیچیده تر است و به جرات می توانیم بگوییم که با یکی از بهترین ساخته های این استودیو طرف هستیم، اما تازه زمانی که 101 شگفت انگیز را تمام می کنید، بازی را یاد می گیرید.

زمانی که بازی را تمام نموده و در اجرای حرکات مختلف و چگونگی استفاده از قهرمان های خود و حرکات آن ها ماهر شده اید، بازی تازه شروع می گردد. بار دوم که 101 شگفت انگیز را تجربه می کنید، حالا که یاد گرفته اید چگونه فنون خفن را اجرا و با غولآخرهای سخت مقابله کنید، تازه به نبوغ طراحی آن و مبارزات شگفت انگیزش پی می برید. تنوع دشمنان و غولاخرها در بازی عالی است و یاد دریافت الگوی حمله آن ها و نابود کردن شان، حس شگفت انگیزی دارد.

همه چیز در 101 شگفت انگیز لذت بخش و عظیم است، اما همانطور که گفتیم، به شرط اینکه به بازی دل بدهید و مبارزات سختش را یاد بگیرید. به جرات می توانیم بگوییم که با یکی از بهترین بازی های اکشن تاریخ طرف هستیم که ذره ای خسته نماینده نمی گردد، متنوع ترین حرکات و گیم پلی ممکن را دارد و زیباترین و پر سر و صداترین افکت های بصری و صوتی ممکن را هم مقابل تان می گذارد. هواداران دویل می کرای و بایونتا ذره ای درنگ ننمایند و سراغ 101 شگفت انگیز بروند.

نام بازی: The Wonderful 101: Remastered

تهیه نماینده: Nintendo

سازنده: Platinum Games

سبک: اکشن

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر

میان زمان تمام کردن: 30 ساعت

armeniaro.ir: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان

anasi.ir: آناسی | مجله خانه و خانواده، راهنمای سبک زندگی و آشپزی

azatweb.ir: مجله آزات وب | مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136883

به "معرفی بازی نوروزی: The Wonderful 101" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی: The Wonderful 101"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید