قاسمپور: با این شرایط نمی توان به تیم امید خوش بین بود، موافق تغییر کادر فنی امیدها هستم

به گزارش مجله سرگرمی، ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که با عملکرد تیم فوتبال امید ایران در مرحله اول انتخابی المپیک 2020، نمی توان امید چندانی به صعود این تیم به المپیک داشت.

قاسمپور: با این شرایط نمی توان به تیم امید خوش بین بود، موافق تغییر کادر فنی امیدها هستم

ابراهیم قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران در مرحله نخست انتخابی المپیک 2020 توکیو و صعود به عنوان تیم دوم گروه C گفت: باید به عنوان تیم اول صعود می کردیم، اما با اما و اگر و به عنوان تیم دوم به دور بعد رسیدیم. تیم امید شرایط خوبی ندارد و در مرحله بعد با تیم های سخت تری روبرو می گردد.

با این شرایط نمی توان خیلی به سرنوشت تیم امید خوش بین بود. وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می دهد که ممکن است به ضرر یا نفع ما باشد، اما چیزی که ما دیدیم، دورنمای روشنی به ما نمی دهد. یمنی را بردیم که در جنگ است و کارنامه ای در فوتبال ندارد. تیم ما باید به مراتب قوی تر و بابرنامه تر باشد تا شانس مان را برای صعود به المپیک بیشتر کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم امید بازیکنان خوبی دارد که می توانند به این تیم یاری نمایند، اظهار داشت: ادامه این راه به خودمان، کادر فنی، فدراسیون فوتبال و امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار می گیرد، بستگی دارد. باید دیدارهای تدارکاتی خوبی برای امیدها در نظر گرفته گردد تا شانس ما برای صعود به المپیک افزایش یابد.

قاسمپور در این باره که با توجه به نقدها اجرا شده از زلاتکو کرانچار، آیا این مربی می تواند طلسم صعود به المپیک را بشکند یا خیر، گفت: من روی انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید بحث دارم. او در چه مقطعی راهنمایی تیم ملی یا تیم امید را بر عهده داشته که تیم امید را به او دادند؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق ایجاد تغییراتی در کادر فنی تیم امید است یا خیر، گفت: موافقم این اتفاق رخ دهد. نباید فرصت را از دست بدهیم و باید یک مربی را بیاوریم که از تیم امید شناخت داشته باشد. چون اگر زمان را از دست بدهیم، با مشکل روبرو می شویم.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19678

به "قاسمپور: با این شرایط نمی توان به تیم امید خوش بین بود، موافق تغییر کادر فنی امیدها هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمپور: با این شرایط نمی توان به تیم امید خوش بین بود، موافق تغییر کادر فنی امیدها هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید