فرنگی کاران ایران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی دنیا که امروز با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان شروع شد، نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

فرنگی کاران ایران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند

بر این اساس نتایج فرنگی کاران کشورمان تا این مرحله از پیکارها به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 3 مقابل سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شوتا اوگاوا دارنده مدال برنز دنیا از ژاپن می رود.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه 9 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اولکساندر هروشین از اوکراین می رود.

در وزن 77 کیلوگرم علی نوروزی در دور نخست مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب گردید و باید منتظر این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه 3 بر 2 مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی بازنده شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم در مصاف با کونستا مایین پایای از فنلاند با نتیجه 3 بر صفر به رجحان دست یافت. یوسفی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ریشتر از آلمان و کریمینیف از اوکراین می رود.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56420

به "فرنگی کاران ایران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران ایران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید