فخری: خیلی نگران آمادگی ورزشکاران نیستیم

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: با توجه به اینکه تعدادی از تیم های ورزشی در اردوهای برون مرزی هستند و بعضی تیم ها هم به تازگی اردوهایشان تمام شده خیلی نگران آمادگی ورزشکاران نیستیم.

فخری: خیلی نگران آمادگی ورزشکاران نیستیم

به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در گفت وگو با برنامه تلویزیونی رکورد در مورد شرایط ورزش کشور و شیوع ویروس کرونا گفت: سلامت ورزشکاران از اولویت بسیار زیادی برخوردار است و پیرو بخشنامه هایی که از وزارت بهداشت آمد و با توجه به گسترش غیرقابل پیش بینی ویروس تصمیم بر این شد که اردوها تعطیل گردد. مطمئن باشید وقت زیادی هست و با توجه به اینکه قهرمانان ما در شرایط خوبی هستند و تعدادی از تیم ها در اردوهای برون مرزی است و تعدادی از تیم ها هم به تازگی اردوهایشان تمام شده و خیلی نگران آمادگی ورزشکاران نیستیم.

مربی تیم ملی سابر کشورمان در مورد برگزاری مسابقات شمشیربازی در لوکزامبورگ گفت: ما روزی که تهران را برای مسابقات جام جهانی ورشو ترک کردیم خبری از کرونا نبود و روزی که رسیدیم به ورشو دیدیم که خبر شیوع ویروس کرونا به تهران اعلام شده است و ما هم بچه ها را در آنجا نگه داشتیم و دیروز بچه ها از ورشو به لوکزامبورگ رفتند و تا ساعاتی دیگر در جام جهانی شرکت خواهند کرد. این مسابقات 4 بار جابه جا شد و فدراسیون جهانی هم مثل تمام فدراسیون های دیگر تحت فشار بود. امروز هم تمام شمشیربازان را هم به صف می نمایند و چک درجه حرارت بدنشان انجام گردد و بچه ها تک تک وارد مسابقات می شوند.

facloob.ir: کلوب فارسی | دورهمی خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74868

به "فخری: خیلی نگران آمادگی ورزشکاران نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: خیلی نگران آمادگی ورزشکاران نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید