سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد، ماموریت برگزاری مجمع است؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اختلافات مجموعه وزارت ورزش با مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون تنیس اگر چه هیچگاه به صورت علنی عنوان نشد اما با سرانجام یافتن دوره 4 ساله ریاست شایسته و تعلل برای برگزاری انتخابات این فدراسیون خود را بیش از پیش نشان داد.

سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد، ماموریت برگزاری مجمع است؟

با خاتمه یافتن زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات تنیس و با وجود سه کاندیدا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان از تک کاندیدا بودن مجمع تنیس و لغو آن اطلاع داد. بدعتی عجیب که در خصوص سایر فدراسیون ها عملی نشد و در همان روزها بود که فدراسیون تک کاندیدای شمشیربازی انتخابات خود را برگزار نموده و باقرزاده مجددا بر جایگاه ریاست نشست.

با انتخاب احمد نامنی به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس، مجید شایسته عملا از گود کنار رفت اما این خاتمه ماجرا نبود چرا که به نظر می رسید تیم همکار وی در فدراسیون هم به زودی حذف خواهند شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون، نایب رئیس و رئیس کمیته بین المللی فدراسیون یکی پس از دیگری تغییر کردند و در خاتمه نوبت به دبیر فدراسیون رسید.

هرچند انتخاب فرشاد صفتی از کارشناسان باسابقه تنیس به عنوان دبیر این فدراسیون احتمال ماموریت جهت دار سرپرست در برکناری تمام افراد فدراسیون شایسته را نقض می نماید اما آیا سرپرست به عنوان مدیر موقت در یک فدراسیون ورزشی وظیفه ای جز برگزاری هرچه سریعتر انتخابات دارد؟

و پرسش بعد اینکه اگر سرپرست قصد انتخاب نفرات جدید را دارد، آیا نباید سوابق افراد را آنالیز کند تا برای یکی از مسئولیت های مهم فدراسیون فردی را انتخاب نکند که سابقه همکاری با رسانه های ضد نظام را دارد؟

تنیس ایران طی سالیان اخیر به جز اجرای بعضی برنامه های رده های سنی پایه و استعدادیابی توفیق خاصی نداشته و در بعد قهرمانی با ضعف های اساسی روبرو بوده است اما به نظر نمی رسد و حداقل لزومی وجود ندارد که این گره به دست سرپرست وقت باز گردد.

به نظر می رسد سرپرست فدراسیون تنیس به جای اینکه کوشش کند وظیفه قانونی اش که همانا فراهم کردن زمینه برگزاری مجمع است را فراهم کند، به دنبال چیدمان فدراسیون به گونه ای است که خودش می خواهد و شاید میخواهد با انتخاب هایی که انجام می دهد زمینه ریاست خودش را فراهم کند!

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52599

به "سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد، ماموریت برگزاری مجمع است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد، ماموریت برگزاری مجمع است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید