سامسونگ صندلی پرفروش ترین برند گوشی هوشمند

به گزارش مجله سرگرمی، نزدیک به یک دهه است که شرکت کره ای سامسونگ عنوان عظیم ترین شرکت فراوری کننده گوشی های هوشمند دنیا را به خود اختصاص داده است، اما این روزها به خصوص با وجود ویروس کرونا شرکت سامسونگ روزهای سختی را پشت سر می گذارد. با وجود تمام مسائل، شرکت سامسونگ پیروز شده تا در سه ماهه اقتصادی ابتدایی سال 2020 صندلی خود را به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند در اروپای غربی حفظ کند.

سامسونگ صندلی پرفروش ترین برند گوشی هوشمند

در سال های اخیر شرکت های چینی به شکل جدی وارد بازار گوشی های هوشمند شده اند و توانسته اند تا بخش بزگی از بازار میان رده ها و گوشی های مالی کشور خود و هندوستان بدست بیاورند؛ همچنین چینی ها در کشورهای اروپایی تحدید جدی برای برند کره ای سامسونگ به شمار می فرایند. مدیر عامل هواوی تا به امروز بارها اعلام نموده است که یکی از اهداف اصلی این شرکت کسب صندلی عظیم ترین فراوری کننده گوشی های هوشمند در دنیا است و شرکت کره ای سامسونگ را به چالش کشانده است.

در حال حاضر بخش عظیمی از بازار کشورهای چین و هندوستان در اختیار برندهای هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو واقع شده است، زیرا قیمت محصولات این برندها پایین تر از نمونه های مشابه فراوری شده توسط سامسونگ است، به همین دلیل شاهد افت فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در این دو کشور هستیم.

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی کانالیز، سامسونگ در سه ماه ابتدایی سال 2020 پیروز شده تا صندلی عظیم ترین برند فراوری کننده گوشی های هوشمند در اروپا غربی را به خود اختصاص دهد. این شرکت کره ای پیروز شده تا 37 درصد از سهم فروش بازار کشورهای غرب اروپا را بدست بیاورد و با اختلاف زیادی از اپل در صندلی اول قرار بگیرد؛ البته در مقایسه با سه ماهه ابتدایی سال 2019 شاهد سقوط 21 درصدی سامسونگ هستیم.

سامسونگ حفظ موقعیت خود در کشورهای اروپایی و آمریکایی را مدیون میان رده های سری A است زیرا بر اساس گزارش های منتشر شده گلکسی A51 سومین گوشی پرفروش دنیا است. در نهایت شرکت های اپل، هواوی، شیائومی، نوکیا (HMD) به ترتیب 24%، 18%، 10% و 2% از سهم بازار کشورهای اروپای غربی را در اختیار خود دارند؛ البته در بعضی از کشورهای اروپایی مانند اسپانیا برند شیائومی رقیب خود یعنی سامسونگ را شکست داده و در صندلی اول قرار گرفته است.

منبع : شهر سخت افزار

hoseinjaguar.ir: مجله جگوار | تور لیدر جاذبه های طبیعی ایران و جهان، اکوتوریسم

imgshot.ir: شاتر عکاسی | مجله آموزش حرفه ای عکاسی

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: آی تابناک
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90039

به "سامسونگ صندلی پرفروش ترین برند گوشی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ صندلی پرفروش ترین برند گوشی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید