جشنواره هفت سین گردشگری تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: در هفت سین گردشگری تهران هفت اثر فرهنگی - تاریخی انتخاب شده و شهروندان با دریافت عکس در تمامی سین های گردشگری برنده جوایز سفرهای ایرانگردی می شوند.

جشنواره هفت سین گردشگری تهران برگزار می گردد

بزرگ نیا ادامه داد: سر در باغ ملی به عنوان دروازه های دیدنی شهر تهران، خیابان سی تیر به عنوان محورهای فرهنگی تاریخی، پارک جنگلی سرخه حصار به عنوان جاذبه های طبیعی، مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد نماد موزه و کاخ موزه های پایتخت، سید اسماعیل نماد امام زاده های تاریخی تهران، سرای کاظمی از خانه های قدیمی تهران و سبزه میدان از نمادهای شهرسازی تهران قدیم انتخاب شده است.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه: در ایام نوروز 98 بیشترین تعداد جشنواره ها و مسابقات گردشگری در شهر تهران در مقایسه با سال های گذشته برگزار می گردد اضافه کرد: برای نوروز 98 بسیاری از مجموعه های گردشگری نظیر مجموعه پارک ارم در میزبانی از جشنواره های نورزگاه ها پیش قدم شده اند که این مسئله نشان از یک همدلی عمومی برای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی دارد.

علیمحمدی گفت: سال جاری دو جشنواره در حوزه فیلم و عکس موبایلی با عنوان تهران دوست داشتنی و هفت سین گردشگری تهران به منظور ثبت خاطرات نوروزی شهروندان برگزار می گردد.

معاون گردشگری استان تهران اضافه کرد: آثار منتخب مسابقات عکس نوروز 98 در نیمه اول اردیبهشت ماه در قالب یک نمایشگاه نمایشگاه نیز برگزار خواهد شد، که علاقه مندان می توانند به منظور اطلاع از نحوه برگزاری مسابقات عکس و فیلم به سایت www.tehran.ichto.ir مراجعه نمایند.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16160

به "جشنواره هفت سین گردشگری تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره هفت سین گردشگری تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید