برگزاری تور گردشگری معرفی مراکز فراوری و عرضه صنایع دستی در استان فارس

به گزارش مجله سرگرمی، در دومین روز از هفته گردشگری، تور معرفی مراکز فراوری و عرضه صنایع دستی ویژه کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در مرکز تجارت جهانی مهستان برگزار گردید.

برگزاری تور گردشگری معرفی مراکز فراوری و عرضه صنایع دستی در استان فارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محسن نژاد معاون گردشگری استان در حاشیه این بازدید، با اشاره به نقش مهم گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در رونق مالی استان، خواهان رویکرد حمایتی تشکل های گردشگری، دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه در معرفی و بهره برداری بیش ازپیش از ظرفیت های غنی استان شد.

او اضافه نمود: قصد داریم به وسیله تورهای گردشگری، قرارگیری محصولات صنایع دستی در سبد خرید گردشگران داخلی و خارجی را ترویج دهیم.

مهدی بطچی مدیر مرکز تجارت جهانی صنایع دستی نیز اظهار کرد: مرکز تجارت جهانی صنایع دستی مهستان در قالب 130 گالری به وسعت 5000 مترمربع در بیش از 80 رشته هنری با حضور دائمی صنعتگران و هنرمندان برتر، به صورت زنده به فراوری، آموزش و عرضه محصولات صنایع دستی می پردازد. وجود چنین بازار متمرکزی به شکل موزه فروش حائز اهمیت است و نیازمند توجه بیشتر فعالان بخش گردشگری است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47739

به "برگزاری تور گردشگری معرفی مراکز فراوری و عرضه صنایع دستی در استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور گردشگری معرفی مراکز فراوری و عرضه صنایع دستی در استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید