اجرای 950 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری سمنان در نوروز 99

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع سمنان گفت: 950 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در استان اجرا شده است.

اجرای 950 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری سمنان در نوروز 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان، محمد طاهریان گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در مورد لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مردم، این بازدیدها از 28 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 از تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

او اضافه کرد: از این تعداد 572 بازدید به مراکز اقامتی، 312 بازدید از مراکز بین راهی و سفره خانه سنتی، 66 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص دارد.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع سمنان توضیح داد: طی بازدیدهای اجرا شده، پنج تذکر و سه اخطار کتبی به واحدها داده شده است و دو واحد متخلف نیز شناسایی و پلمب شده اند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع استان سمنان اضافه کرد: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری به ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافرها، مهمان پذیرها که از پذیرش منع شده اند، وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81539

به "اجرای 950 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری سمنان در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 950 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری سمنان در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید