آمادگی کامل ستاد های خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در صورت وقوع سیل و بارندگی شدید

به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در بحشنامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی پنج استان از آن ها به عنوان دبیران ستاد خدمات سفر خواست تا با توجه به بارندگی های شدید، آمادگی کامل در ستاد داشته باشند.

آمادگی کامل ستاد های خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در صورت وقوع سیل و بارندگی شدید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، ولی تیموری معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این بخشنامه به ستادهای خدمات سفر در استان های مازندران، هرمزگان، یزد، همدان و مرکزی از آن ها خواست تا با توجه به احتمال بارندگی، آمادگی کامل برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی را داشته باشند.

در این بخشنامه به مدیران کل میراث فرهنگی این استان ها تأکید شده تا تمام تمهیدات لازم را در مورد اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مسافران بیاندیشند.

اطلاع رسانی به مسافران نوروزی به وسیله رسانه ها و صدا و سیما در مورد رعایت مسائل مرتبط با ایمنی سفر، پرهیز از سفر به مناطقی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد، نصب تابلوهای اطلاع رسانی، هماهنگی با دستگاه های مختلف برای اسکان اضطراری، هماهنگی با اورژانس و مراکز امدادی، هماهنگی برای تأمین سوخت و مواد غذایی، اعزام اکیپ های نظارتی به تمام نقاط استان و ... از تأکیدات رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مدیران کل این 5 استان است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17180

به "آمادگی کامل ستاد های خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در صورت وقوع سیل و بارندگی شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل ستاد های خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در صورت وقوع سیل و بارندگی شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید