آرامش باید به استقلال برگردد، آغاز و انتهای نیم فصل خوب نبود

به گزارش مجله سرگرمی، شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان در ابتدا و انتهای لیگ در نیم فصل اول، عملکرد خوبی نداشتند. استراماچونی در ابتدای فصل، شرایط خوبی نداشت اما هر چه از زمان بازی ها گذشت، فرایند تیم استقلال بهتر و بهتر شد ولی متأسفانه در چند بازی آخر لیگ به دلیل رفتن سرمربی از ایران و مسائل اقتصادی، باز هم این تیم دچار بحران شد و نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

آرامش باید به استقلال برگردد، آغاز و انتهای نیم فصل خوب نبود

وی ادامه داد: آبی پوشان در سه بازی سرانجامی تنها توانستند 4 امتیاز کسب نموده و 5 امتیاز را از دست دادند و با یک شرایط بد، نیم فصل اول لیگ را به سرانجام رساندند. آنها قرار بود روز دوشنبه هم در جام حذفی به مصاف سپاهان بفرایند که به دلیل آلودگی هوا، این بازی کنسل شد و حالا آبی پوشان به استراحت خواهند پرداخت تا با بازگشت استراماچونی، بار دیگر تمرینات خود را آغاز نمایند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: با شرایطی که استقلال داشت، تعطیلات لیگ می تواند به نفع آنها تمام گردد، آبی پوشان در بازی های آخر خود از لحاظ بدنی دچار ضعف شده بودند و حالا با بازگشت کادر فنی و حضور مربی بدنساز، این تیم می تواند به شرایط ایده آل بازگردد.

بیانی توضیح داد: به طور حتم چند بازی تدارکاتی در دستور کار استراماچونی قرار خواهد نمود که استقلال بتواند با انجام این بازی ها، آمادگی خود را برای آغاز لیگ قهرمانان و لیگ داخلی حفظ کند.

وی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید گفت: اگر قرار است آرامش کامل به تیم بازگردد، باید هر چه سریعتر مدیرعامل هم انتخاب گردد؛ این تأخیرها به ضرر استقلال خواهد بود و آبی پوشان تمرکز خود را از دست خواهند داد بنابراین انتخاب یک مدیر اصلح و کاربلد می تواند در فرایند موفقیت استقلال تأثیرگذار باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال بیان نمود: استقلال روزهای بدی را پشت سر گذاشت، اما خوشبختانه این تیم در حال رسیدن به آرامش است؛ بازگشت استراماچونی، آغاز تمرینات خوب و بازی های تدارکاتی، این فرصت را به استقلال خواهد داد که دوباره همانند گذشته، به اوج رسیده و صدر جدول را از آنِ خود کند.

بیانی در سرانجام اظهار داشت: باید از طرفداران استقلال تشکر کرد، آنها در این روزهای سخت، تحت هیچ شرایطی دست از حمایت تیمشان برنداشتند و با تمام وجود، برای موفقیت استقلال کوشش کردند بنابراین حالا انتظارات از استراماچونی بالا رفته و او باید جواب محبت های طرفداران را با پیروزی های پی درپی بدهد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64793

به "آرامش باید به استقلال برگردد، آغاز و انتهای نیم فصل خوب نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش باید به استقلال برگردد، آغاز و انتهای نیم فصل خوب نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید