وقتی دورتموند سیمئونه را شگفت زده کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از شکست سنگین برابر بورسیادورتموند به ستایش از عملکرد حریف پرداخت.

وقتی دورتموند سیمئونه را شگفت زده کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، یکی از عجیب ترین نتایج شب دوم هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ادونا پارک رقم خورد. دورتموند تیم آماده این روزهای فوتبال آلمان توانست با چهار گل اتلتیکو مادرید را در هم کوبد.

سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از بازی از خود این گونه واکنش نشان داد: دورتموند در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد و شایسته پیروزی هم بود. نیمه نخست را خوب ظاهر شدیم اما بعد از گلی که دورتموند زد، همه چیز تغییر کرد. در نیمه دوم می توانستیم کار را به تساوی بکشانیم اما آنها یک گل دیگر زدند.

او ادامه داد: در حالی که می توانستیم بازی را دو بر یک کنیم دورتموند گل سوم زا زد. به تیم حریف تبریک می گویم. سطح کیفی بالای دورتموند من را شگفت زده کرد.

سیمئونه، درباره صعود به دور بعد هم گفت: هنوز فرصت زیادی در اختیار داریم. سه بازی دیگر باقی مانده است. باید بینیم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. هدف نخست ما صعود کردن است. حال چه در صندلی نخست باشد و چه دوم.

در این گروه دورتموند 9 امتیازی است و اتلتیکو مادرید هم با شش امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است. کلوپ بروژ و موناکو هم تنها یک امتیاز دارند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5223

به "وقتی دورتموند سیمئونه را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی دورتموند سیمئونه را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید