هفته برادران تاچیبانا ، از نقش دنیا تا کراسنویارسک

به گزارش مجله سرگرمی، میلاد و مهرداد حالا کیلومترها و ساعت ها با هم فاصله دارند اما بعد از مدتی دوری از اوج حالا با هم در یک هفته به صدر اخبار آمده اند.هر چه نباشد آنها دوقلو هستند و پیک اوج فوتبال شان به هم نزدیک است.

هفته برادران تاچیبانا ، از نقش دنیا تا کراسنویارسک

هفته برادران محمدی

محمد قراگزلو ، این هفته، هفته برادران محمدی بود چون هر دو نفر در تیم هایشان گل کاشتند و نمایش دلپذیری ارائه دادند.مهرداد محمدی که در سپاهان حضور دارد برخلاف بازیهای ابتدای فصل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و در دیدار سرنوشت ساز مقابل پدیده و مقابل چشمان بیش از 45 هزار تماشاگر سپاهانی گل زیبایی وارد دروازه حریف کرد.این گل سه امتیازی باعث شد تا سپاهان بعد از 5 سال به صدر جدول لیگ برتر برسد.

مهرداد که بعد از گل سه امتیازی اش عضلات تقویت شده بالا تنه اش را به رخ طرفداران سپاهان کشید با همین قدرت بدنی تا آخرین دقیقه مهمترین جذاب ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر جنگید و نمایشی ارائه داد تا همه سپاهانی ها و البته امیر قلعه نویی بازی های متوسط قبلی اش را بر او ببخشند و از این پس به اندازه یک شماره 10 واقعی از او انتظار داشته باشند.

کیلومترها دورتر از اصفهان و استادیوم نقش دنیا میلاد برادر دوقلوی مهرداد که به عنوان مدافع چپ در ترکیب تیم احمد گروژنی بازی می نماید و البته بازیکن اصلی هم هست در لیگ روسیه و بازی مقابل ینسی اتفاق ویژه ای رقم زد.این بازی در کراسنویارسک و در هوای منفی 20 درجه برگزار گردید و بسیاری از بازیکنان تیم داوری با شلوار و کلاه در زمین یخ زده این مسابقه حضور داشتند.

در این مسابقه هم میلاد محمدی تک گل تیمش را البته به شکلی کاملا اتفاقی وارد دروازه حریف کرد و در نهایت بازی با تساوی یک - یک به خاتمه رسید.بعد از این مسابقه خبرگزاری چمپیونات روسیه به میلاد محمدی نمره 7 معادل خوب را داد تا او به عنوان بهترین بازیکن تیمش در این مسابقه شناخته گردد.

میلاد که با حضور در تیم ملی طی دو سال اخیر و رفتن به جام دنیای موقعیت بهتری نسبت به برادر دوقلوی خود دارد با تحمل سختی حضور در چچن و مسابقاتی مثل بازی بعد از ظهر شنبه- که بازیکنان بعد از سوت پایین منجمد به نظر می رسیدند- حالا به بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملتها هم امیدوار است هر چند پس دریافت جایش از حاج صفی سخت به نظر می رسد.

میلاد و مهرداد حالا کیلومترها و ساعت ها با هم فاصله دارند اما بعد از مدتی دوری از اوج حالا با هم در یک هفته به صدر اخبار آمده اند.هر چه نباشد آنها دوقلو هستند و پیک اوج دریافت فوتبال شان به هم نزدیک است.شوخی و خنده خوراک کارشان است .بروید استوری مهرداد را بعد از گلزنی میلاد در هوای منفی بیست درجه ببینید.جایی که مهرداد از آب بندی شدن برادرش گفته و به جای اینکه بابت این اتفاق ویژه به او تبریک بگوید به شکلی کاملا خودمانی از قویتر شدن میلاد در شرایط سخت آب و هوای قطبی گفته است.

مهرداد و میلاد با هم در راه آهن مطرح شدند.هر دو عاشق پرسپولیس بودند اما دست روزگار آنها را به دو نقطه مختلف کشاند.میلاد برای رفتن به جام دنیای و رسیدن به اوج ،پول کمتر و سختی بیشتر را انتخاب کرد .او غیر از اینکه در 25 سالگی به جام دنیای رفت حالا جزو اندک لژیونرهای اروپایی فوتبال ایران به حساب می آید و البته در تیم باشگاهی اش هم موقعیت خوبی دارد اما مهرداد پول بیشتر و مسیر 400 کیلومتری تا خانه را انتخاب کرد و تا قبل از بازی بزرگ این هفته لیگ برتر از آنچه درباره اش انتظار می رفت پائین تر بود.

خبر درخشش همزمان میلاد و مهرداد حالا در منطقه فلاح تهران پیچیده و بچه های محل به درخشش محمدی ها در فوتبال ایران دل بسته اند .بچه های محل از پتانسیل مهرداد خبر دارند و می دانند او با آن قوای جسمانی عجیب و غریب، سرعت و تکنیک بالایش می تواند به تیم ملی برسد و البته میلاد که در مقدماتی جام دنیای فوق العاد بود می تواند دوباره بک چپ تیم ملی باشد و حتی اگر در جام ملت ها به آرزویش نرسید در جام دنیای بعدی بی رقیب بماند.

فکرش را بکنید.یک روز تیم ملی در تورنمنتی بزرگ بازی داشته باشد و میلاد و مهرداد یکی دفاع و دیگری وینگر چپ تیم ملی باشند.چه کیفی بکنند پدر و مادرشان.چه لذتی ببرند بچه های فلاح و امامزاده حسن.

3-670

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7447

به "هفته برادران تاچیبانا ، از نقش دنیا تا کراسنویارسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته برادران تاچیبانا ، از نقش دنیا تا کراسنویارسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید