مرگ 65 نفر در جاده یاسوج بابامیدان طی 7 سال اخیر، مصدومیت2000 نفر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، جلال پورانفرد پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس بین جاده ای دشتروم در جمع خبرنگاران اضافه کرد: محور یاسوج- بابامیدان از محورهای پرتردد و پرخطر محسوب می گردد و از سال 90 تاکنون بیش از 65 نفر در این مسیر کشته و بیش از 2000 نفر در محور یاسوج- بابامیدان مصدوم گردیده اند.

مرگ 65 نفر در جاده یاسوج بابامیدان طی 7 سال اخیر، مصدومیت2000 نفر

پورانفرد با اشاره به افتتاح پروژه اورژانس بین جاده ای دشتروم، اظهار کرد: این پروژه به مساحت 150 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه فتح استان به بهره برداری رسید.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: در گذشته پایگاه جاده ای دشتروم در یک کانکس فعال بود و پرسنل نیز در مضیقه بودند که با مشارکت سپاه فتح و علوم پزشکی استان شاهد احداث ساختمان برای این اورژانس هستیم.

پورانفرد توضیح داد: سه پایگاه کانسی دیگر نیز داریم که امید است پوشش ساختمانی برای همه پایگاه ها محقق گردد و ایجاد ساختمان برای این سه واحد را نیز داشته باشیم.

پورانفرد از فعالیت 45 پایگاه اورژانس در استان اطلاع داد و گفت: 43 پایگاه از این تعداد زمینی و دو پایگاه نیز هوایی است

پورانفرد گفت: از سال 92 تاکنون 27 پایگاه به تعداد پایگاه های ما اضافه گردیده و طرح توسعه چهارم و پنجم ما رو به اتمام است.

وی اضافه کرد: افتتاح مرکز اورژانس جاده ای چیتاب و قلعه دختر نیز در دستور کار قرار داد و با تکمیل و جذب نیروی این واحدها تا خاتمه سال، 100 درصد طرح توسعه چهارم و پنجم به اتمام رسیده و وارد طرح توسعه ششم خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در محورهای مواصلاتی استان به لحاظ مسافتی پوشش استاندارد اجرایی گردیده و در محورهای مواصلاتی فرعی نیز در قالب طرح توسعه ششم پوشش خواهیم داشت.

پورانفرد کاهش فاصله زمانی پایگاه ها را از جمله هدفگذاری های طرح توسعه ششم دانست و گفت: ایجاد 18 پایگاه در برنامه ششم مصوب گردیده و کاهش فاصله زمانی از جمله هدفگذاری های انجام گردیده است.

پورانفرد با اشاره به کمبود نیروی اورژانس115، ابراز داشت: حدود 300 نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس 115 فعال است.

وی اضافه کرد: جذب 70 نفر نیرو برای رساندن تعداد نیروها به نرم کشوری احتیاج است چرا که در این بخش با کمبود شدید نیرو روبرو هستیم .

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3937

به "مرگ 65 نفر در جاده یاسوج بابامیدان طی 7 سال اخیر، مصدومیت2000 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 65 نفر در جاده یاسوج بابامیدان طی 7 سال اخیر، مصدومیت2000 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید