شهرداری ماهشهر همچنان بدون امتیاز، اکسین با پیروزی بندر را ترک کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب تیم های شهرداری ماهشهر و اکسین البرز در ماهشهر به مصاف هم رفتند که در این بازی را تیم میهمان با یک گل به سود خود انتها داد.

شهرداری ماهشهر همچنان بدون امتیاز، اکسین با پیروزی بندر را ترک کرد

تک گل این بازی را یاسر فیضی در دقیقه 9 بازی وارد دروازه شهرداری ماهشهر کرد.

این بازی را مرتضی عابدی با کمک مهدی معماری و علیرضا مرادی قضاوت کرد.

شهرداری ماهشهر در این بازی با ترکیب: مسلم حق شناس، ایمان کیانی، خیرالله ویسی آرا، ایمان رئیسی نسب، ایمان شوریابی، محمود خمیس، سعید خردمند، رضا فیروزاده، پوریا زارع، صادق گشنی و احمد داودی بازی کرد.

اکسین البرز نیز در این بازی با ترکیب: داوود نوشی صوفیانی، فرید محمدی زاده، مرتضی اسدی، امین شجاعیان، شاهین شفیعی، محسن حسینی، مصطفی اکرامی، محمود شفیعی، یاسر فیضی، مهرداد رضایی و محمد ابراهیمی در زمین ظاهر شد.

شهرداری ماهشهر که در هفته اول مغلوب مس کرمان گردیده بود، برای جبران آن شکست در یک بازی خانگی برابر اکسین البرز نهاده شد، اما در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شد و ضربه فنی یاسر فیضی که از پشت محوطه نواخته شد، فراتر از دستان سنگربان شهرداری به تور دروازه این تیم بوسه زد تا قرمزپوشان اکسین در دقیقه 9 پیش بیفتند.

شاگردان داود مهابادی بعد از گرفتن این گل کوشش زیادی برای جبران نتیجه کردند، اما بازیکنان اکسین البرز به خوبی از گل زده محافظت کردند تا سه امتیاز شیرین از خوزستان کسب نمایند.

تیم اکسین البرز که با راهنمایی فراز کمالوند سرمربی سابق نفت آبادان در فصل جدید حضور یافته است، با 6 امتیاز از دو مسابقه در صدر جدول لیگ یک نهاده شد و شهرداری ماهشهر بدون امتیاز در انتهای جدول ماند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 832

به "شهرداری ماهشهر همچنان بدون امتیاز، اکسین با پیروزی بندر را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ماهشهر همچنان بدون امتیاز، اکسین با پیروزی بندر را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید