راه ارتباطی 292 روستای کردستان مسدود است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز مدیریت راه های کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی راه های اصلی استان باز است؛ از بسته بودن راه ارتباطی 292 روستا و کوشش راهداران برای بازگشایی آنها اطلاع داد.

راه ارتباطی 292 روستای کردستان مسدود است

دانش زندی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون تمامی راه های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها در حال جریان دارد.

وی اضافه کرد: اما راه ارتباطی 292 روستای استان کردستان در پی بارش برف و کولاک سنگین شبانه روز گذشته بسته شده است که راهداران در حال کوشش برای بازگشایی آنها هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه های کردستان عنوان نمود: هم اکنون در اکثر گردنه ها و محورهای سقز - مریوان، سنندج - مریوان، سنندج - کامیاران، گردنه خان و شهر زرینه شاهد بارش برف هستیم که مجهز بودن رانندگان به زنجیرچرخ برای تردد در این نقاط الزامی است.

وی در ادامه همچنین از نجات دو مادر باردار توسط راهداران اطلاع داد و گفت: این دو مادر باردار اورامانی که ساعت دو بامداد امروز در برف گرفتار شده بودند توسط راهداران به مراکز درمانی منتقل شدند.

زندی با اشاره به اینکه برف روبی و نمک پاشی سطح جاده ها توسط راهداران در شبانه روز گذشته اجرا شده است؛ از رانندگان خواست که از ترددهای غیرضروری پرهیز نموده و در صورت تردد زنجیر چرخ و سایر تجهیزات گرمایشی و موادخوراکی را به همراه داشته باشند.

وی در خاتمه اعلام نمود: شهروندان می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان کردستان با سامانه گویای 141 راه های استان تماس بگیرند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8562

به "راه ارتباطی 292 روستای کردستان مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه ارتباطی 292 روستای کردستان مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید