ادعای یک نامزد ریاست فدراسیون گلف برای آوردن اسپانسر، شرکت ورزشی مهرام: از هیچ کس حمایت نکردیم، نامه هم نزدیم

به گزارش مجله سرگرمی، انتخابات فدراسیون گلف در حالی قرار است فردا برگزار گردد که یکی از کاندیداها مدعی شده شرکت مهرام، می تواند اسپانسر این فدراسیون گردد.

ادعای یک نامزد ریاست فدراسیون گلف برای آوردن اسپانسر، شرکت ورزشی مهرام: از هیچ کس حمایت نکردیم، نامه هم نزدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون گلف فردا چهارشنبه 18 مهرماه ساعت 10 صبح و در محل سالن همایش هگمتانه هتل المپیک برگزار خواهد شد. فاطمه ابوالقاسمی هدشی، عبدالرحمان قاسمی، امیر حمزه توسلی، رضا زندی خواری، علی محمد صفانیا، حمید عزیزی، امیر غریب لو، توفیق کابلی، فریدون یوسف شاهی نامزدهای شرکت نماینده در این انتخابات هستند.

در چند روز اخیر نامه ای مبنی بر حمایت مالی گروه تولیدی مهرام از سوی یکی از کاندیداها به اعضای مجمع و هیئت های استانی داده شده است. با توجه به نیازهای مالی و لزوم حمایت اسپانسرها از گلف، این نامه می تواند تاثیر زیادی در رای اعضای مجمع داشته باشد. خبرنگار خبرنگاران، این موضوع و ماجرای این نامه را از امیرمحمد گنجی، مدیر ورزش گروه تولیدی مهرام پیگیری کرد.

گنجی در خصوص این نامه به خبرنگار خبرنگاران گفت: روز گذشته متوجه شدم که این نامه پخش شده است. اگر قرار باشد کاری در زمینه فرهنگ و یا ورزش انجام گردد در این بخش خواهد بود. باشگاه فرهنگی ورزشی مهرام که من مدیرعامل آن هستم هیچ ارتباطی با این فرد و هیچ کاندیدای دیگری ندارد و از هیچ کسی حمایت ننموده ایم.

وی اضافه نمود: این نامه ظاهرا از مهرام است؛ البته من با مدیرعامل مهرام هم صحبت کردم که در جریان آن نبود. نامه را دیدم و سربرگ مهرام را دارد و از شخص خاصی اعلام حمایت نموده است ولی من ایشان را نمی شناسم. مدیر عامل شرکت مهرام هم آشنایی با این فرد و هیچ کدام از کاندیداها ندارد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مهرام یادآور شد: هیچ ارتباطی با هیئت های گلف ندارم و تنها ارتباطم با این رشته این است که چند بار بازی کردم. باشگاه مهرام هم نه از این فرد و هیچ کس دیگری حمایت نمی کند.در سال های گذشته که در رشته بسکتبال فعال بودیم، در انتخابات از کسی حمایت نکردیم، فقط اگر حق رای داشتیم، رای خود را داده ایم. در گلف مهرام هیچ فعالیتی نداشته نه تیمی داشته و نه اسپانسر بوده است.

وی در سرانجام بار دیگر تاکید نمود: نامه از مهرام بوده ولی نمی دانم از کدام بخش است. از دیروز پیگیر آن هستم و می دانم که مدیرعامل هم در جریان نامه نیست.

به گزارش خبرنگاران، با این توضیحات به نظر می رسد اعضای مجمع برای انتخابات روز آینده باید با دقت نظر بیشتری به وعده های کاندیداها گوش دهند و بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند تا مبادا بعدا پشیمان شوند.

با استعفای کیکاووس سعیدی از ریاست فدراسیون گلف به دلیل حضور در کمیته ملی المپیک به عنوان خرانه دار، سرپرستی این فدراسیون برعهده بهروز منتقمی است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4602

به "ادعای یک نامزد ریاست فدراسیون گلف برای آوردن اسپانسر، شرکت ورزشی مهرام: از هیچ کس حمایت نکردیم، نامه هم نزدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای یک نامزد ریاست فدراسیون گلف برای آوردن اسپانسر، شرکت ورزشی مهرام: از هیچ کس حمایت نکردیم، نامه هم نزدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید