90 دقیقه با کی روش ، از تذکر به نیمکت نشین ها تا درگیری با پارک

به گزارش مجله سرگرمی، کی روش در دقیقه 78 بازی به تصمیم داور مبنی بر دادن کارت زرد به احسان حاج صفی اعتراض کرد و جالب اینکه او اعتراضش را به سبک قابل توجهی نشان داد.

90 دقیقه با کی روش ، از تذکر به نیمکت نشین ها تا درگیری با پارک

از تذکر به نیمکت نشین ها تا درگیری با پارک

هنگام پخش سرود ایران بعضی بازیکنان حاضر روی نیمکت از جای خود بلند نشده بودند که در این هنگام کی روش از آنها خواست به کنار زمین آمده و به احترام سرود ایران بایستند.

جر و بحث کی روش و پارک در دقیقه 25 بازی اشکان دژاگه روی بازیکن ویتنام مرتکب خطا شد که در این لحظه سرمربی ویتنام به شدت به دژاگه اعتراض کرد.در این لحظات در حالی که کی روش می خندید به داور چهارم گفت که سرمربی ویتنام چرا به بازیکن ما اعتراض می نماید که این موضوع باعث جرو بحث سرمربی حریف با سرمربی ایران شد.در نهایت هم کی روش با خنده قائله را خاتمه داد.البته کارلوس در خاتمه بازی پارک را در آغوش گرفت.

کی روش در دقیقه 78 بازی به تصمیم داور مبنی بر دادن کارت زرد به احسان حاج صفی اعتراض کرد و جالب اینکه او اعتراضش را به سبک قابل توجهی نشان داد. کی روش در این صحنه ابتدا نزد یاری داور دوید و در ادامه رویش را به سمت صندلی ویژه کرد، صندلیی که در آن مسئولان AFC از جمله علی کفاشیان مستقر بود. کی روش این حرکت را دو بار انجام داد تا همه به نوعی متوجه اعتراض معنادار او شوند.

کی روش از حمله دقیقه 88 ویتنام که نزدیک بود طی آن دروازه ایران باز گردد عصبانی شد و به بطری کنار زمین لگد زد تا به نوعی حساب کار دست مدافعان تیم ملی بیاید.

3-220

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10170

به "90 دقیقه با کی روش ، از تذکر به نیمکت نشین ها تا درگیری با پارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 دقیقه با کی روش ، از تذکر به نیمکت نشین ها تا درگیری با پارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید