10 هزار پایگاه آماده جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد از شروع هفته نیکوکاری در سراسر کشور با شعار عید را به خانه هایشان ببریم، اطلاع داد و گفت: 10 هزار پایگاه در سراسر کشور در کنار روش های غیر حضوری، آماده جمع آوری یاری های مردمی برای نیازمندان هستند.

10 هزار پایگاه آماده جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید احسان گتمیریان با بیان اینکه جشن نیکوکاری به صورت رسمی از امروز شروع شده و تا سرانجام هفته ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: 10 هزار پایگاه در سراسر کشور برای جمع آوری یاری های مردمی به نیازمندان پیش بینی شده است همچنین تمامی دفاتر کمیته امداد برای جذب یاری های مردمی آمادگی دارند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا در بعضی استان ها تأکید کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی، در استان هایی که با ویروس کرونا درگیر هستند، پایگا های سطح شهر حذف شده و تأکید ما استفاده نیکوکاران گرامی، از روش های غیر حضوری برای یاری به نیازمندان در جشن نیکوکاری است.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با تشریح روش های غیر حضوری جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: علاوه بر سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir کد دستوری #1*8877* برای جذب یاری های مردمی پیش بینی شده که در تمامی تلفن های همراه حتی بدون اینترنت قابل دسترسی است.

گتمیریان گفت: همچنین سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد نیز همچون گذشته آماده دریافت یاری های هموطنان نیکوکار در هفته نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 304 میلیارد تومان یاری مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری و میان مددجویان و نیازمندان توزیع شد، اعلام کرد: جشن نیکوکاری سال جاری از حدود 2 هفته قبل شروع شده و اوج یاری های مردمی را در روز های 14، 15 و 16 اسفندماه شاهد خواهیم بود.

گتمیریان از پیش بینی بسته های عیدانه برای نیازمندان در قالب خانواده های یک تا 5 نفره به بالا اطلاع داد و اظهار کرد: یاری های نقدی بر اساس مبالغ در نظر گرفته شده، به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و یاری های کالایی با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع می گردد.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، مراسم زنگ نیکوکاری و ایجاد پایگاه در سطح شهر و مصلی های نماز آدینه در بیشتر استان ها لغو شده و برگزاری برنامه های یاد شده به اقتضای شرایط هر استان و مدیریت بحران آن استان است.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73204

به "10 هزار پایگاه آماده جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار پایگاه آماده جمع آوری یاری های مردمی در جشن نیکوکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید