گشت زنی روبات پلیس در خیابان ها کالیفرنیا

به گزارش مجله سرگرمی، پلیس کالیفرنیا برای گشت زنی در خیابان ها از روباتی استفاده می نماید که مجهز به دوربین فیلمبرداری 360 درجه و حسگرهای مختلف است. همچنین می تواند ویدئو را به طور زنده پخش کند.

گشت زنی روبات پلیس در خیابان ها کالیفرنیا

پلیس کالیفرنیا از یک روبات برای مقابله با جنایات و نظارت بر خیابان ها و پارک ها استفاده می نماید. اداره پلیس هانتینگتون پارک این روبات ها را رونمایی نموده است. روبات های مذکور HP Robocop نام گرفته اند و بر ساکنان منطقه نظارت می نمایند.

این روبات مجهز به دوربین های ویدئویی 360 درجه است و می تواند فیلم های ثبت شده را برای نیروهای انسانی پلیس ارسال کند. علاوه بر آن ربات مجهز به وای فای و حسگرهای مختلف است و می تواند به طور زنده ویدئو پخش کند. در کنار این موارد روبات قادر به خوانش پلاک خودروها و شناسایی افراداست. همچنین این روبات قابلیت حرکت در پیاده رو و اعلام جملاتی مانند روز بخیر را دارد.

شرکت Knightscope در سیلیکون ولی این ربات ها را ابداع نموده که در بعضی از شهرهای آمریکا در اماکن خاصی مانند فروشگاه ها، بیمارستان ها، ورزشگاه ها و انبارها استفاده می شوند.

روبات های پلیس قابل اجاره هستند و در سراسر شهر نیویورک نیز استفاده می شوند. علاوه بر آن یکی از این روبات ها در فروشگاهی در لس آنجلس نیز به خدمت گرفته شده است.

پلیس کالیفرنیا امیدوار است با استفاده از این روبات ها از میزان جرم و جنایات بکاهند.

،مهر

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30042

به "گشت زنی روبات پلیس در خیابان ها کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت زنی روبات پلیس در خیابان ها کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید