گتوسو: اعتمادی که میلان به من دارد را حس می کنم، تمایلی به فروش ایگواین ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی میلان می گوید نگران اخراج شدنش به خاطر کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر کالچو نیست.

گتوسو: اعتمادی که میلان به من دارد را حس می کنم، تمایلی به فروش ایگواین ندارم

به گزارش خبرنگاران ، جنارو گتوسو سرمربی میلان در نشست خبری پیش از بازی روز شنبه تیمش مقابل اسپال در هفته نوزدهم سری A گفت که با وجود 5 بازی بدون برد متوالی اخیر تیمش که در 4 تا آخر آن روسونری حتی گل هم نزد، نگران اخراج شدنش نیست.

گتوسو در واکنش به شایعه احتمال برکناری اش در تعطیلات زمستانی سری A گفت: ما بسیار ناراحتیم چون با وجود سرو سامان دادن به وضعیت دفاع مان حالا در گلزنی مشکل داریم. مهمترین ناراحتی من در مورد بازی قبلی مان با فروزینونه از بابت رویکرد تیم بود. ما باید متوجه این مسئله باشیم که یک دسامبر کابوس وار را پشت سر گذاشته ایم.

گتوسو اضافه کرد: ما این فرصت را داشته ایم که فصل را با 31 امتیاز به سرانجام برسانیم، کاری که میلان در چند فصل اخیر فقط یک بار انجامش داده است. بازیکنان تیم لازم نیست نگران آینده من باشند. من اعتماد مدیران باشگاه را نسبت به خودم احساس می کنم اگرچه می دانم که ما باید نتیجه بگیریم. باید راهی برای بهبود اوضاع بازیکنانم پیدا کنم.

گتوسو درباره شایعه پیوستن مهاجم تیمش گونسالو ایگواین به چلسی و ناکامی او برای گلزنی در 9 بازی اخیر میلان هم هم گفت: من می خواهم که ایگواین را در نیم فصل دوم طوری که مقابل فروزینونه بازی کرد، ببینم. آنجا او ایگواین واقعی بود. او مدافعان را از پیش روی خود برمی داشت و فرصت های خوبی برای گلزنی داشت. واقعیت این است که بعد از اخراج شدنش در بازی مقابل یوونتوس و از دست دادن ضربه پنالتی اش در آن بازی او کمی دچار مشکل شده است. من اما نمی خواهم چیزی درباره فروش او بشنوم هرچند این مسئله به باشگاه و خودش بستگی دارد. تا وقتی من اینجا باشم، میلان به ایگواین احتیاج دارد.

سرمربی میلان با اشاره به اتفاقات اخیر فوتبال ایتالیا و رفتار نژادپرستانه طرفداران اینتر در قبال کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی گفت که اگر بازیکنان تیم او هدف چنین اهانت هایی واقع شوند، همان کاری را می نماید که کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی تهدید به انجامش کرد.

وی بیان کرد: من هم می گویم اگر بازیکنانم هدف چنین شعارهای نژادپرستانه ای واقع شوند، آنها را از میدان خارج می کنم. اگر همه شهامت داشته باشند، اوضاع بهتر می گردد. این چیزها اما تنها در کشور ما رخ نمی دهد. من دیده ام که در سایر کشورهای متمدن هم موز به داخل زمین بازی پرتاب می نمایند. اگر در استادیوم 40 - 50 هزار نفر شعار دهند، مردم صدای 4 ، 5 احمق را نمی شنوند. کولیبالی یک جنگجو است. او قوی است و این شعارها نمی تواند او را از پا درآورد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9228

به "گتوسو: اعتمادی که میلان به من دارد را حس می کنم، تمایلی به فروش ایگواین ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: اعتمادی که میلان به من دارد را حس می کنم، تمایلی به فروش ایگواین ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید