کشتی کروز جدید با برنامه پانوراما جدید در سال 2019 در ساحل غربی

به گزارش مجله سرگرمی، خبره ای هیجان انگیز برای cruisers که در ساحل غربی ایالات متحده زندگی می نمایند، به طوری که آن ها قادر خواهند بود به راحتی به جدیدترین کشتی تفریحی Carnival کروز سفر نمایند. در دسامبر 2019 آغاز به کار کرد، برنامه پانورامای جذاب 133، 500، 3، 954 -، در لانگ بیچ، کالیفرنیا، به گردش در آمد و roundtrip sailings را به ریوی ملی مکزیک عرضه خواهد نمود.

کشتی کروز جدید با برنامه پانوراما جدید در سال 2019 در ساحل غربی

کشتی رانی با کشتی کروز تازه تاسیس و پایانه لانگ ساحل کروز به طور هدفمند برای فراهم کردن یک قایق و سوار شدن ساده طراحی شد. برنامه پانوراما برای یک سفر تفریحی سه روزه در 11 دسامبر 2019 برنامه ریزی شده است.

sombreros مکزیکی روی دیوار

قوس مشهور کابو سان لوکاس، مکزیک

تصویر پرنده Toucan با منقار رنگی در مکزیک

"پانوراما"تماشایی"ویستا - کلاس"، مهمانان را در دوره ای مهیج هفت روز، سه بندر"ریوی Mexican"(Riviera Year مکزیک) به طول سال منتقل خواهد نمود. کروز از لانگ بیچ تا کابو سان لوکاس، Mazatlan و پورتوریکو. این برنامه های سفر مهیج، مجموعه ای از تجربه های عالی را فراهم می نمایند - ثبت ویتامین D طبیعی در ساحل، بازدید از مکان های تاریخی جذاب، شرکت در درمان خرده فروشی در بسیاری از فروشگاه ها و بوتیک های، مزه غذاهای خوش مزه منطقه ای و چیزهای دیگر

این کشتی تفریحی شگفت انگیز، با امکانات رفاهی باورنکردنی، از جمله carnivals جدید، the در دریا، به وسیله هم کاری با منطقه آسمان، پر خواهد شد. لرزش های اضافی عبارتند از اسکای مایلز، سواری با دوچرخه سواری در آسمان، منطقه تفریحی روباز - هوای آزاد، به اضافه آثار آب، یک پارک عظیم آبی.

ویژگی های خاص شامل بخش هاوانا از کشتی خواهد بود، با بندرگاه خانواده خیره نماینده، staterooms برای جا دادن خانواده ها، یک بار انحصاری با تم، و استخر، به همراه 9 اسپا شگفت آور 9 آب گرم طراحی شده است. هر دو گزینه غذاخوری داخلی و داخلی شامل انواع مختلفی از سلیقه ها، شامل سوشی سوشی و 555 نانومتر هستند. سالن های شیک و سالن های شیک، بهترین مکان برای اجتماعی شدن با نوشیدنی و همراهان سفر مورد علاقه شما را فراهم خواهند کرد.

از این کارها لذت ببرید و در Riviera exciting مکزیک از ساحل غربی به برنامه پانورامای زیبا، لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه پانوراما و سواحل غربی او، به همراه معاملات مسافرتی مان، در سایت Cruise.com به ما مراجعه کنید و یا کارشناسان مسافرتی خود را در یک - - 888 - 776 تماس بگیرید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5288

به "کشتی کروز جدید با برنامه پانوراما جدید در سال 2019 در ساحل غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز جدید با برنامه پانوراما جدید در سال 2019 در ساحل غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید