ژاپن ، 3 کشته و 17 مجروح در حمله با چاقو به مسافران اتوبوس

به گزارش مجله سرگرمی، حمله فردی با چاقو به ایستگاه اتوبوس در کاواساکی، شهری در استان کاناگاوا در مجاورت پایتخت ژاپن دست کم سه نفر کشته و چندین مجروح به بار آورد.

ژاپن ، 3 کشته و 17 مجروح در حمله با چاقو به مسافران اتوبوس

به گزارش یورونیوز، این حمله صبح روز سه شنبه و در زمانی روی داد که دانش آموزان و کارمندان ساکن در این بخش از شهر کاواساکی برای عزیمت به مدرسه و محل کار خود به خیابان آمده بودند.

منابع محلی با اعلام اینکه یک دانش آموز دختر در جریان این حمله جان خود را از دست داده است از مجروح شدن دست کم دست کم هفده تن دیگر خبر داده اند.

این درحالی است که خبرگزاری کیودو و نیز رویترز به نقل از بعضی مقامات محلی اعلام نموده اند که علائم حیات در دو تن از مجروجان (یک دانش آموز و یک فرد بزرگسال) دیده نمی گردد.

فرد مظنون به ارتکاب این حمله به گفته رسانه های ژاپنی پنجاه ساله بوده و پس از حمله به مسافران اتوبوس در شهر کاواساکی صدماتی با چاقو به خود وارد نموده است. آخرین گزارش های حاکی است که وی پس از دستگیری در پی شدت جراحات جان باخته است.

یک منبع پزشکی با اعلام اینکه حال بعضی از مجروحان وخیم گزارش می گردد به خبرنگاران گفت: در میان مجروحان یک زن چهل ساله و سه دختر بچه شش ساله دیده می شوند که از جراجات شدید به خصوص در ناحیه سر و گردن رنج می برند.

به گفته معاون رئیس بیمارستانی که این افراد در آن بستری شده اند دو مجروح یاد شده باید به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرند و به بخش های مراقبت های ویژه منتقل شوند.

این حمله در حالی صورت گرفته است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای یک سفر رسمی چهار روزه در توکیو به سر می برد. رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پس از انتشار خبر حمله به مسافران یک اتوبوس شهری در کاواساکی در حالی که سوار بر یک کشتی نظامی ژاپنی بود نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و گفت: همه آمریکایی ها در کنار مردم ژاپن هستند وبا قربانیان و خانواده های آنها در این حادثه ابراز همدردی می نمایند.

جزئیات بیشتری از این حادثه و نیز اطلاعاتی در باره هویت وانگیزه فرد مهاجم هنوز توسط رسانه های محلی منتشر نشده است

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25528

به "ژاپن ، 3 کشته و 17 مجروح در حمله با چاقو به مسافران اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن ، 3 کشته و 17 مجروح در حمله با چاقو به مسافران اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید