ژاپن امشب شانسی پیروز شد، ترس از شکست ایران در بازی رده بندی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید مقدم شاندیزی شامگاه امروز پنج شنبه بعداز شکست ایران برابر ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: امروز شانس با ما یار نبود، متاسفانه نتوانستیم باسربلندی از این دیدار بیرون بیاییم.

ژاپن امشب شانسی پیروز شد، ترس از شکست ایران در بازی رده بندی

وی با تاکید بر اینکه به هرحال فوتسال است و باید یک تیم پیروز می شد، گفت: در 30 ثانیه خاتمهی بازی در نیمه دوم، داور یک پنالتی برای آنها گرفت و توانستند به بازی برگردند و کار به وقت های اضافی کشید.

شاندیزی با اشاره به اینکه از بچه هایم راضی هستم و آن ها تلاششان را کردند، گفت: فکر نمی کنم که بازیکن هایمان تمرکزشان را از دست داده باشند. گاهی اوقات شانس های ورزشی به سود و گاهی به ضرر ما است اما اینکه بگوییم به خاطر عدم تمرکز گل خوردیم درست نیست.

وی در مورد درگیری بازیکنان با داور در خاتمه بازی نیز گفت: از بابت این حرکت بازیکنان بنده معذرت خواهی می کنم. لازم نبود بازیکنم به اشتباه داور که چه به صورت عمدی و چه غیرعمدی بود، اعتراض کند.

شاندیزی اضافه کرد: بسیار سخت است که به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهیم. این شکست به انگیزه آنها لطمه زد و می ترسم که نتوانیم آنها را جمع و جور کنیم و در بازی رده بندی هم شکست بخوریم.

وی در مورد بازی بعدی ایران برابر اندونزی گفت: بازی بعدی ما مقابل اندونزی بسیار سخت تر و خطرناک تر از این بازی است چراکه آنها هم تیم خوب هستند.

وی همچنین در مورد ژاپن نیز گفت: ژاپن حریف فوق العاده قوی و تاکتیکی بود. تیم ژاپن دست و پا بسته نبود و ما هم بازی خوبی انجام دادیم و مالکیت بیشتری هم داشتیم. اگر توپی که به تیر آنها خورد به گل می رفت ما الان برنده بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتسال امید ایران سپس در مورد عملکرد داور نیز گفت: در مورد داوری صحبتی ندارم. باید کارشناسان داوری نظر دهند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28745

به "ژاپن امشب شانسی پیروز شد، ترس از شکست ایران در بازی رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن امشب شانسی پیروز شد، ترس از شکست ایران در بازی رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید