وضعیت بودجه ای سازمان تامین اجتماعی در امسال

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به تفاوت های بین بودجه سال جاری این سازمان با سال های قبل باید توجه داشته باشیم، گفت: بودجه 122 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در سال 98 نسبت به 97 رشد قابل توجهی داشته است.

وضعیت بودجه ای سازمان تامین اجتماعی در امسال

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس محسن سرخو در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی اضافه نمود: 70 درصد منابع بودجه سال 98 مربوط به وصولی حق بیمه است و 23 درصد منابع از محل تعهدات دولت تامین می گردد و باید برای تحقق تعهدات دولت کوشش بیشتری صورت گیرد. 29 هزار و 200 میلیارد تومان از بودجه این سازمان در سالجاری مربوط به تعهدات دولت است.

وی ادامه دارد: در مصارف بودجه 67 درصد مربوط به تعهدات قانونی است که باید انجام گردد. انتظار از بخش درآمد بیش از چیزی است که در بودجه پیش بینی شده است. مصارف 28 درصد نسبت به سال 97 افزایش دارد، اما منابع 20 درصد افزایش یافته و باید برای کاهش این فاصله برنامه ریزی صورت گیرد.

سرخو در مورد تخصیص بودجه به پروژهای عمرانی این سازمان گفت: بودجه به موارد ضروری تخصیص خواهد یافت و پروژه های نیمه کاره با سرعت بیشتری اجرا می گردد.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه جزئیات بودجه همراه با برنامه عملیاتی تدوین شده است، اضافه نمود: از تفاوت های بودجه این سازمان در سال 98 در مقایسه با سال97 توجه به منابع و مصارف نقدی و غیر نقدی است و از ظرفیت های جدید برای پرداخت ها استفاده می گردد. از املاک در اختیار سازمان نیز برای پرداخت ها می توانیم استفاده کنیم و در این زمینه اقدامات لازم انجام می گردد.

سرخو گفت: در حوزه درمان در مصارف دارو باید سازوکار کارآمدی برای کنترل های لازم داشته باشیم و این کنترل ها در درجه اول در استان ها انجام گیرد تا فرآیندهای درمانی را با دقت و کیفیت بالاتر و زمان و هزینه کمتر انجام گردد.

وی گفت: برای آی تی در سالهای اخیر هزینه های گسترده ای شده است و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21909

به "وضعیت بودجه ای سازمان تامین اجتماعی در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت بودجه ای سازمان تامین اجتماعی در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید