وجود صنایع مادر در خوزستان عامل رونق فراوری و اشتغال جوانان مستعد است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه بومی سازی صندلی شناخت و بروز توانمندی های خوزستان است.

وجود صنایع مادر در خوزستان عامل رونق فراوری و اشتغال جوانان مستعد است

به گزارش خبرنگاران ، سید شریف حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان که با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همراه بود،

اظهار کرد: وجود صنایع مادر همچون فولاد، نفت، پتروشیمی و نورد در استان باعث رونق فراوری و اشتغال جوانان مستعد است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بومی سازی صندلی شناخت و بروز توانمندی های خوزستان است، اضافه نمود: ابتکار شرکت فولاد خوزستان در برگزاری چنین نمایشگاهی ستودنی است و می تواند الگوی پیروزی برای دیگر شرکت ها و سازمان های فعال در استان و کشور باشد.

معاون وزیر صمت از اراده دولت در برطرف موانع فراوری سخن گفت و توضیح داد: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی شرکت های مختلفی همچون فولاد خوزستان به بخش خصوصی واگذار شد. از مهمترین اهداف این حرکت، جذب سرمایه و افزایش بهره وری بود. خوشبختانه با گذشت چندین سال از خصوصی شدن، شرکت فولاد خوزستان توانسته با افزایش فراوری، جذب نیروی انسانی و دستیابی به بازارهای جهانی، خود را یکی از الگوهای پیروز در خصوصی سازی معرفی کند.

علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این بازدید با بیان این مطلب که اولویت اول و آخر فولاد خوزستان، تامین مواد و قطعات از فراوری نمایندگان داخلی است، اظهار کرد: هدف گروه فولاد خوزستان از برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی، شناسایی توانمندی قطعه سازان، تامین نمایندگان و سازندگان استان خوزستان است.

وی اضافه نمود: چیدمان نمایشگاه به گونه ای اجرا شد که صاحبان صنعت مرتبط با فولاد، قطعه سازان و تامین نمایندگان با حضور در سالن گروه فولاد خوزستان ضمن با خبر شدن از نیازها، با مدیران و کارشناسان شرکت مستقیم ارتباط برقرار نمایند و در صورت دستیابی به توافق، تفاهم نامه همکاری امضا نمایند.

محمدی توضیح داد: دو سالن دیگر نمایشگاه به 65 شرکت که عمدتا در خوزستان فعال هستند، اختصاص داده شد تا توانمندی های خود را عرضه نمایند. بنابراین این نمایشگاه فرصت مناسبی است که فعالان بخش صنعت توانمندی، نوآوری و پشتیبانی خود را از صنایع مادر مانند فولاد نشان دهند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38050

به "وجود صنایع مادر در خوزستان عامل رونق فراوری و اشتغال جوانان مستعد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود صنایع مادر در خوزستان عامل رونق فراوری و اشتغال جوانان مستعد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید