نقطه قوت پرسپولیس، پاشنه آشیل کاشیما

به گزارش مجله سرگرمی، در طول این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بارها ترکیب چهار نفره خط دفاعی این تیم دچار تغییر شده است. شاید اگر خط میانی و خط حمله قدرتمند این تیم نبود، حالا کاشیما فینالیست نمی شد.

نقطه قوت پرسپولیس، پاشنه آشیل کاشیما

به گزارش خبرنگاران ، هر چه پرسپولیس در خط دفاعی منسجم و هماهنگ است، کاشیما متزلزل و نامنظم نشان داده. در طول این دوره از مسابقات بارها ترکیب چهار نفره خط دفاعی این تیم دچار تغییر شده است. شاید اگر خط میانی و خط حمله قدرتمند این تیم نبود، حالا کاشیما فینالیست نمی شد.

کاشیما در فهرست آسیایی خود 10 مدافع دارد که از این جمع فقط کوکی ماچیدا بازی ننموده است. تومویا اینوکای با حضور در 10 مسابقه بیشترین بازی را در بین مدافعان این تیم داشته و یوتو میسائو تنها یک بار در این مسابقات در ترکیب نهاده شده است.

شوتو یاماماموتو 33 ساله 8 بار در این فصل از لیگ قهرمانان بازی نموده است. کوکی آنزای هم همین تعداد بازی را دارد، هر چند در برخی مسابقات از جمله دیدار برگشت نیمه نهایی در خط میانی نهاده شد. گن شوجی در 7 مسابقه بازی نموده و آتسو یوشیدا مدافع کناری مشهور، جئونگ سئونگ هیون مدافع میانی کره ای، یوکیتوشی ایتو و دایگو نیشی 4 بار در لیگ قهرمانان 2018 بازی نموده اند.

کاشیما در بازی رفت نیمه نهایی مقابل سوون سامسونگ خط دفاعی اش را با یوشیدا- یاماماتو- سئونگ هیون- اینوکای آرایش داد اما در بازی برگشت شوجی- یاماماتو- سئونگ هیون- نیشی بازی کردند و همین دو تغییر نشان می دهد شرایط خط دفاعی این تیم ژاپنی جالب نیست. آنها در دو مسابقه نیمه نهایی 5 گل از حریف کره ای شان دریافت کردند.

2 - 220

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5581

به "نقطه قوت پرسپولیس، پاشنه آشیل کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه قوت پرسپولیس، پاشنه آشیل کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید