نشست تخصصی معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، نشست تخصصی معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل معرفی گردید.

نشست تخصصی معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مسئول آموزش اداره کل در این نشست، استان اردبیل را یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد.

سیدصادق حسینی با تاکید به اینکه در تمام مناطق استان ظرفیت های متعدد در حوزه گردشگری داریم، ادامه داد: معرفی این ظرفیت ها باید با بهره گیری از تکنولوژی روز و ابزارهای نوین باشد.

او با اذعان به اهمیت آموزش و بروزرسانی اطلاعات در معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: به ویژه ضروری است از ظرفیت شبکه های مجازی و سایر تکنولوژی ها برای معرفی توانمندی استان بهره گرفت.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با ذکر مثالی به ضرورت بهره گیری از اپلیکیشن ها تاکید نمود و اضافه کرد: همچنین معرفی توانمندی ها نیازمند مشارکت گسترده مردمی است.

حسینی به اجرای برنامه های جدید در اداره کل میراث فرهنگی استان به منظور معرفی توانمندی های اردبیل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز اشاره نمود و اضافه کرد: در برنامه ها سمت و سوی جدیدی ایجاد شده تا از ظرفیت نهادهای مردمی و ابزارهای جدید تکنولوژی بهره گرفته گردد.

در حاشیه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل کارگاه و ورک شاپ معرق و منبت چوب نیز به همت هنرمند اردبیلی رضا یوسف خانی دایر و کتاب وی با عنوان سیر تحول معرق در ایران به مراجعان معرفی گردید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42560

به "نشست تخصصی معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید