مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورسیکلت خودران بی ام و تا افزونه جدید اینستاگرام

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورسیکلت خودران بی ام و تا افزونه جدید اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت بی ام و یک موتور سیکلت خودران را توسعه می دهد. این موتورسیکلت بر اساس اصول ایمنی و استاندارد ساخته گردیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ از یک دستگاه ردیاب جدید رونمایی کرد که کاربردهایی متعدد دارد. این ردیاب هوشمند کارنمودهایی فوق العاده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت تسلا به زودی قیمت شارژرهای وایرلس گوشی های خود را کاهش می دهد. قیمت این دستگاه ها از 65 دلار به 49 دلار کاهش پیدا نموده که در نوع خود بی سابقه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام قصد دارد یک افزونه جدید رونمایی کند. این افزونه دسترسی های ویژه ای روی ویدیوهای کاربران ایجاد می نماید. با یاری این دسترسی کاربران از امکاناتی بی نظیر بهره مند خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های مختلف حکایت از آن دارند که شمار برنامه های جاسوسی اپل رو به فزونی گذاشته و بسیاری از این برنامه ها اطلاعات کاربران را سرقت و ثبت می نمایند.مشروح خبررا اینجا بخوانید.

به گفته تحلیلگران بازار فناوری، تعرفه های ترامپ در حوزه فناوری فشاری سنگین بر اپل وارد می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: انتخاب
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2970

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورسیکلت خودران بی ام و تا افزونه جدید اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موتورسیکلت خودران بی ام و تا افزونه جدید اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید