معرفی آثار بخش مسابقه جشنواره توکیو فیلمکس

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، رویداد جشنواره فیلم توکیو فیلمکس بین روزهای 17 تا 25 نوامبر 2018 در Hibiya و Yurakucho که در حومه توکیو هستند، برگزار می گردد.

معرفی آثار بخش مسابقه جشنواره توکیو فیلمکس

در این دوره فیلم های محبوب جشنواره های پاییزی از جمله مانتا ری، جینپا و شهرهای آخرین چیزها به بخش رقابت اصلی جشنواره فیلم توکیو فیلمکس که در ماه آینده میلادی برگزار می گردد راه پیدا کردند.

مانتا ری به کارگردانی پوتیپونگ آرونفنگ به تازگی در جشنواره ونیز در بخش افق ها جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد و جینپا اثر پما سدن نیز در همین بخش جایزه بهترین فیلمنامه را بدست آورد. فیلم شهرهای آخرین چیزها ساخته وی دینگ نیز جایزه بهترین فیلم را در بخش پلتفرم جشنواره تورنتو تصاحب کرد. از دیگر فیلم های حاضر در بخش مسابقه می توان به فیلی که آرام نشسته است ساخته بو هو کارگردان تازه درگذشته چینی و نامش گمشده ساخته هیروسه ناناکو کارگردان ژاپنی اشاره نمود.

وین وانگ کارگردان هنگ کنگی ریاست هیات داوران بخش مسابقه جشنواره سال جاری را بر عهده دارد. مولی ثریا کارگردان اندونزیایی و اد تسواکی هنرمند ژاپنی از دیگر اعضای این هیات هستند. 2 عضو دیگر هیات داوران نامشان بعدا اعلام خواهد شد.

در جشنواره سال جاری از امیر نادری کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی با تمرکز روی چهار فیلمش تجلیل به عمل می آید. این فیلم ها شامل سازدهنی و انتظار (هر 2 ساخته شده در دهه 70 میلادی) به همراه فیلم فانوس جادویی محصول 2018 و همچنین فارنهایت 451 ساخته رامین بحرانی که نادری اخیرا آن را بر اساس داستان ری بردبری اقتباس نموده است هستند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78608

به "معرفی آثار بخش مسابقه جشنواره توکیو فیلمکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آثار بخش مسابقه جشنواره توکیو فیلمکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید