مشخصات گوشی پرچم دار ردمی پرو 2 لو رفت

به گزارش مجله سرگرمی، ردمی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می گردد، میخواهد یک پرچم دار مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 855 را روانه بازار کند و انتشار خبرهای مربوط به آن از مدت ها قبل شروع شده است. به نظر می رسد این گوشی ردمی پرو 2 نام دارد و بر اساس جدیدترین عکس منتشر شده در چین، می توانیم به مشخصات احتمالی این گوشی اشاره کنیم.

مشخصات گوشی پرچم دار ردمی پرو 2 لو رفت

در نگاه اول، گوشی مذکور از طراحی مشابه ردمی نوت 7 بهره می برد که البته به لطف تعبیه دوربین 20 مگاپیکسلی پاپ آپ، در بخش فوقانی آن بریدگی نمایشگر دیده نمی گردد. در بخش پایینی هم گویا حاشیه ضخیمی قرار گرفته است که البته از آنجایی که این گوشی قرار است قیمت بسیار پایین تری نسبت به پرچم دارهای مشابه داشته باشد، چنین موضوعی اهمیت چندانی ندارد.

طبق این عکس، گوشی مذکور از نمایشگر 6.39 اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می برد. بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس 5 تعبیه شده و در زیر آن هم حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در پنل پشتی، دوربین سه گانه دیده می گردد که از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برند. انرژی ردمی پرو 2 را یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که به لطف پشتیبانی از شارژ 27 واتی، به سرعت می توان آن را شارژ کرد. ضمناً این گوشی از سنسور مادون قرمز هم بهره می برد.

گوشی مذکور قرار است در رنگ های قرمز، آبی و مشکی روانه بازار گردد و با توجه به خبرهای منتشر شده، به زودی می توانیم انتظار برگزاری مراسم معرفی آن را داشته باشیم.

منبع: GSM Arena

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23471

به "مشخصات گوشی پرچم دار ردمی پرو 2 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی پرچم دار ردمی پرو 2 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید