محمود فکری: برخی تیم ها امتیازات مُفتی از اشتباهات داوری گرفتند، تنها یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم

به گزارش مجله سرگرمی، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که در نیم فصل نخست لیگ دسته اول، برخی تیم ها از اشتباهات داوری سود بردند و امتیاز گرفتند.

محمود فکری: برخی تیم ها امتیازات مُفتی از اشتباهات داوری گرفتند، تنها یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم

محمود فکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اردوی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در تهران گفت: در مجموع اردوی خوبی بود. تمرینات خوبی داشتیم و به آمادگی نسبی دست یافتیم. یک بازی تدارکاتی با پارس جنوبی داشتیم که به دلیل بارندگی نتوانستیم کامل بازی کنیم و این مسابقه پس از حدود 50 دقیقه به سرانجام رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاهین می تواند در نیم فصل دوم لیگ دسته اول جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد یا خیر، توضیح داد: امیدوارم به تیم ما بیشتر توجه گردد و باشگاه در پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و پشتیبانی تیم، عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اشتباهات داوری در نیم فصل اول علیه این تیم گفت: همچنین امیدواریم سازمان لیگ روی بازی ها و نیز قضاوت داوران، به خصوص در دیدارهای تیم های بالای جدولی بیشتر نظارت کند تا حقی، ناحق نگردد. در نیم فصل اول، برخی تیم ها از اشتباهات داوری سود بردند و امتیازات مُفتی کسب کردند. برخی تیم ها مانند شاهین هم واقعاً از بابت داوری اذیت شدند.

نوشدارو پس از مرگ سهراب فایده ای ندارد و امیدوارم مسئولان، به خصوص شهردار بوشهر توجه ویژه ای به تیم شاهین داشته باشند.، فکری درباره شرایط باشگاه شاهین و مسائل مالی این باشگاه، ضمن بیان این مطلب گفت: متأسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و تغییری در باشگاه به وجود نیامده است. امیدوارم بازیکنان حقوق خود را در موعد مقرر دریافت نمایند، چون زمانی می توانیم از آنها انتظار کوشش و بازی خوب داشته باشیم که حقوق خود را در زمان مقرر دریافت نمایند. اگر این اتفاق نیفتد، نباید انتظار چندانی از بازیکنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل ما این است که شهردار بوشهر، ورزشی و فوتبالی نیست و درک متقابلی میان دو طرف وجود ندارد. این اتفاق ما را آزار می دهد. امیدوارم در نیم فصل دوم اتفاقات خوبی رخ دهد و همه ما سربلند شویم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که در چند هفته اخیر از او به عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری نساجی مازندران نام برده شد، در این خصوص توضیح داد: هفته گذشته از طرف باشگاه نساجی با من تماس گرفتند و با هم صحبت کردیم، اما پس از آن مذاکره دیگری نداشتیم. این پیشنهاد تا الان جدی نبوده است. شاید مردم قائمشهر و عاشقان واقعی نساجی، من را بیشتر به عنوان گزینه نساجی معرفی کردند. آنها پیگیر حضور من در نساجی هستند، اما مسئولان باشگاه دیگر تماسی با من نداشتند.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9915

به "محمود فکری: برخی تیم ها امتیازات مُفتی از اشتباهات داوری گرفتند، تنها یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری: برخی تیم ها امتیازات مُفتی از اشتباهات داوری گرفتند، تنها یک بار با مدیران نساجی صحبت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید