مازندران، مهاجری: ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید، می خواهند همین تیم را هم از ما بگیرند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از مسئولان درخواست کرد که به او و تیمش ابراز لازم برای موفقیت را بدهند.

مازندران، مهاجری: ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید، می خواهند همین تیم را هم از ما بگیرند

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر, محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر گفت: شرایط تیم قابل پیش بینی بود و با همه دغدغه هایی که داشتیم فکر می کردیم به این مسائل بر بخوریم. نیمه اول با نیمه دوم برای ما قابل مقایسه نبود. امروز از فدراسیون فوتبال نامه زدند که به دلیل بدهی سه بازیکن مان را نمی توانیم در اختیار داشته باشیم من نگران خودم نیستم، اما ابزار می خواهم. فوتبال من بکش بکش نیست. روحیه بازیکن ما قبل از بازی به هم می خورد و حالا هم نامه زدند که سه بازیکن جدید مان نمی توانند برای تیم ما بازی نمایند.

مهاجری اضافه کرد: از بازی نیمه دوم بازیکنان تیمم راضی هستم. 10 روز بود که بدون چند بازیکن مان تمرین کردیم. نمی توانم تیم را روی هوا و بدون برنامه وارد زمین کنیم. وقتی چند بازیکن محوری خود را در تمرین نداریم شرایط مان سخت می گردد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی توضیح داد: فوتبال ما همواره خوب بوده است، اما برای حفظ آن ابزار می خواهیم، چند بازیکن را نداشتیم و از طرفی روح و روان ما را هم به هم زدند. آیا طرفداران قبول می نمایند که تیمی داشته باشیم که فقط در لیگ بماند؟ ما تیمی بستیم که خوب بازی کند، ولی همین را هم می خواهند از ما بگیرند.

وی گفت: نمی توانم با این وضعیت جواب مردم را بدهم. این شرایط به همه لطمه زده است. مجتبی بیژن بازیکن ما 8 درصد از قراردادش را گرفته است. ما یک اردو می خواهیم برویم و درگیر 20 میلیون تومان پول هستیم. شب با تلفن می خوابیم و ساعت 4 صبح با تلفن بیدار می شویم تا کارهایمان پیش برود. من می دانم نساجی بخش خصوصی است، اما باید بدانیم شرایط چگونه است. به من قول حمایت داده اند، اما خبری نشده است.

مهاجری گفت: 4 بازیکن مان را نداریم و دو، سه بازیکن هم مصدوم می شوند، مگر چند بازیکن داریم که بخواهیم از آنها استفاده کنیم. این روزها را پیش بینی می کردیم. من واقعا دلم برای جلالی سوخت و ما نتوانستیم کارت بازی او را بگیریم. قاضی و کفشگری باتجربه هستند ولی بازیکن جوانی که از لیگ یک آوردیم از ما انتظار دارد. ما یک تعویض داشتیم و از آن راضی بودم، چون فوتبالمان شکل گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد آینده تیمش گفت: مردم تا چه زمانی می توانند پای ما بایستند؟ تماشاگر برد می خواهد. وقتی قائمشهر با این شرایط فقط یک تیم دارد باید حمایت کنیم. باید خواهش کنیم که یک زمین تمرین در بابلسر به ما بدهند و هر روز در یک شهر تمرین می کنیم. من قبلا هم گفته ام حداقل از حالا زیرساخت ها را برای سال آینده آماده نمایند.

وی گفت: من تیم، مردم و شهر را دوست دارم، اما با این شرایط نمی توانم جواب مردم را بدهم. به من ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید. نمی خواهم ابزار سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور را به من بدهید؛ ابزار پیکان و سایپا را بدهید و پس از آن از من منتظر نتیجه باشید.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49317

به "مازندران، مهاجری: ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید، می خواهند همین تیم را هم از ما بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، مهاجری: ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید، می خواهند همین تیم را هم از ما بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید