لیست سیاهی برای حضور افراد در دانشگاه ها نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: وزارت علوم هیچ لیست سیاهی برای حضور افراد در مراسم های سخنرانی و مناظره هایی که با حضور دانشجویان برگزار می گردد، ندارد.

لیست سیاهی برای حضور افراد در دانشگاه ها نداریم

منصور غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اقدامات دولت برای رونق دادن به مراسمی که برای گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) برگزار می شوند، با تاکید بر این که شکل دادن و احیانا فعال سازی دولتی فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها نه مقبول و نه مقدور است،اعلام کرد: از گذشته تاکنون همواره توصیه وزارت علوم به دانشگاه ها این بوده که حتما از برگزاری نشست های دانشجویی حمایت نمایند و در چارچوب قوانین مقررات ویژه نمایند تا مسئله ای در برگزاری هر کدام از این برنامه ها که دارای مجوز و ضوابط قانونی هستند، ایجاد نگردد.

وی با بیان این که زمانی که مجوزی برای برگزاری برنامه دانشجویی صادر می گردد همه موظف هستند که به آن احترام بگذارند، اظهار کرد: برنامه هایی که در فضای دانشگاهی و با حضور دانشجویان انجام می گردد باید متناسب با صندلی محیط علمی باشند و در این مراسم ها گفت وشنود و بحث های منطقی و نقدها راهگشا مطرح شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین درباره مواجهه برخی تشکل های دانشجویی که برای اخذ مجوز جهت برگزاری مراسمی با حضور فرد یا افرادی به مرجع صدور مجوز مراجعه می نمایند، با بهانه هایی نظیر این که فرد دعوت شده در لیست سیاه وزارت علوم قرار گرفته است و امکان صدور مجوز برای حضور این فرد فراهم نیست، توضیح داد: وزارت علوم هیچ بلک لیستی برای حضور افراد در مراسم های سخنرانی و مناظره هایی که با حضور دانشجویان برگزار می گردد، ندارد. آنچه که مسجل است این است که هیات نظارت بر تشکل های اسلامی که در دانشگاه ها معمولا به هیات سه نفره معروف است، اگر مجوزی برای برگزاری مراسمی صادر کند هیچ کس نباید معترض به این مجوز گردد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6871

به "لیست سیاهی برای حضور افراد در دانشگاه ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست سیاهی برای حضور افراد در دانشگاه ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید