قاضی زاده هاشمی: گزارش تحقیق و تفحص قاچاق فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود

به گزارش مجله سرگرمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از خاتمه انتظار 3 ساله برای گزارش تحقیق و تفحص قاچاق کالا خبر داد.

قاضی زاده هاشمی: گزارش تحقیق و تفحص قاچاق فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با دانشجو از انتها انتظار 3 ساله برای گزارش تحقیق و تفحص قاچاق خبر داد.

وی گفت که فردا این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت می شود.

گفتنی است کمیته تحقیق و تفحص از فرایند مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب اصل تحقیق و تفحص در آذرماه 95، در ابتدای تیر ماه سال 96 آغاز به کار کرد. منظور از تشکیل این کمیته، بررسی عملکرد همه دستگاه های مرتبط در امر مبارزه سیستمی با قاچاق کالا و ارز و کشف چالش های این حوزه بود.

طبق آئین نامه داخلی مجلس مهلت ارائه گزارش تحقق و تفحص حداکثر 2 دوره 6 ماهه (مجموعا یک سال) بوده که این مهلت در تیر ماه 97 به انتها رسید. (حدود 2 سال قبل)

می گفتند که گزارش آماده است، اما خبری از انتشار آن نبود چرا که شهریور 97 بود که بهمن طاهرخانی عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر از تکمیل شدن گزارش داده بود.

معصومه آقاپور علیشاهی نماینده شبستر و سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و از اعضای کمیته تحقیق و تفحص، مرداد ماه سال 97 اعلام کردند که شهریور ماه زمان قرائت گزارش در صحن علنی است. البته شهریور ماه 97 به انتها رسید، اما خبری از گزارش نشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89983

به "قاضی زاده هاشمی: گزارش تحقیق و تفحص قاچاق فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی زاده هاشمی: گزارش تحقیق و تفحص قاچاق فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید