فورستر در آمریکا هم به ایرانی ها رسید

به گزارش مجله سرگرمی، هری فورستر بعد از ماه ها بلاتکلیفی به اورنج کانتی در لیگ آمریکا رفت. باشگاهی که مالکان ایرانی دارد.انگار هافبک- مهاجم انگلیسی هر جا برود، ایرانی ها کنارش حضور دارند.

فورستر در آمریکا هم به ایرانی ها رسید

هری فورستر، از ایران به امریکا

امیر اسدی، هری فورستر که به ایران آمد تا پیراهن تراکتورسازی را بپوشد، همه از یک خرید جذاب صحبت کردند. خریدی از انگلیس و البته چه بد که نوشتند شاگرد استیون جرارد پیرتهن تراکتورسازی را بر تن نموده. این اشتباهی عجیب بود که عده ای در بدو ورود فورستر و بریا جذاب تر جلوه دادن این انتقال مرتکب شدند. در حالی که فورستر حدفاصل سال های 2015 تا 2017 عضو باشگاه رنجرز بود و جرارد از ابتدای فصل 2019-2018 راهنمایی این تیم اسکاتلندی را بر عهده گرفت.

رزومه فورستر اما نشان می داد که او بازیکن کم تجربه ای نیست و می تواند در ترکیب تراکتورسازی جا بیفتد و بازی های درخشانی ارائه بدهد. فورستر در کلیمارناک- لیگ اسکاتلند- چهره شد و بعدها پیراهن برنتفورد در لیگ یک انگلیس را پوشید. تیم بعدی او دانکستر روورز در چمپیونشیپ بود. همان لیگی که سعید عزت اللهی و کریم انصاری فرد آنجا حضور دارند. -

هری فورستر بعد از حضور در چمپیونشیپ به اسکاتلند برگشت و پیراهن رنجرز را بر تن کرد. یکی از دو باشگاه مهم فوتبال اسکاتلند که رقیبی سنتی به نام سلتیک را کنار خود می دید. فورستر 2 فصل برای رنجرز بازی کرد و سپس به انگلیس برگشت تا باشگاه قدیمی و مشهور ویمبلدون را در لیگ یک همراهی کند.

حضور در تراکتورسازی تصمیم بعدی فورستر بود. هافبک- مهاجمی که 2 بازی برای تیم محبوب تبریزی انجام داد آنقدر خوب نبود که مدیران باشگاه اصرار به حفظ او داشته باشند. همین باعث شد تا فورستر را به ماشین سازی قرض بدهند و از او در ترکیب تیم همشهری استفاده نمایند. اتفاقی که هرگز رخ نداد و فورستر به بهانه های عجیب، از جمله برگزاری مراسم ازدواج و البته بیماری روحی برای همواره از ایران رفت. -

بعد از ماه ها بلاتکلیفی و بی خبری از هری فورستر، این بازیکن 28 ساله به عضویت باشگاه اورنج کانتی آمریکا در آمد. اورنج کانتی در لیگ USL آمریکا که سطح دوم فوتبال این کشور پس از MLS است، حضور دارد. فورستر پس از اینکه به اورنج کانتی پیوست، گفت: برای آغاز کارم در اینجا بسیار مشتاق هستم. می توانم پیشرفت در برنامه های باشگاه را ببینم و از اینکه بخشی از آن هستم، بسیار خوشحالم. باشگاه اورنج کانتی و لیگ آمریکا، راستا یکسانی را طی می نمایند و می خواهم بخشی از آن باشم.

فورستر در شرایطی از ماشین سازی جدا شد که مدیران این باشگاه، او را تهدید به شکایت کردند اما به هدف خود نرسیدند. انگار که بندی در قرارداد فورستر بود که به او اجازه جدایی می داد و همین عامل سبب شد تا به امریکا برود و پیراهن اورنج کانتی را بپوشد. تیمی که یک ایرانی به نام حسین منصوری مالکیت آن را بر عهده دارد.

اورنج کانتی همان لس انجلس بلوز سابق است که بازیکنانی ایرانی نظیر مهرشاد مومنی، امیر عابدزاده، شهریار داستان، محمدرضا رکنی پور و محمد محمدی سابقه بازی در ترکیبش را دارند.داریوش یزدانی هم مدتی مربیگری این تیم را بر عهده گرفت اما این پست را در سال 2017 به برادن کلوتیر 44 ساله و امریکایی واگذار کرد. فورستر حالا که از ایران رفته، پیراهن تیمی را پوشیده که مالکی ایرانی دارد و البته به نام ایران در لیگ USL شناخته می گردد. اتفاقی جالب برای هافبک- مهاجم انگلیسی که انگار هر جا برود، ایرانی ها کنارش حضور دارند.

9

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10687

به "فورستر در آمریکا هم به ایرانی ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورستر در آمریکا هم به ایرانی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید